środa, 11 listopada 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Pasztet z papryką - OPINIA

Zapraszam na opinię o pasztecie z papryką, jaki otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o.

zdjecie
nie mojego  autorstwa

Pasztet mieści się w małym opakowaniu. Ilość wystarczająca na kolację dla rodziny 2+2. Takie opakowanie daje mi gwarancję, że nie zostanie nic na później, nie popsuje się.

Smak ma bardzo dobry. Jest lekko pikantny, doskonale komponuje się z sałatą i ogórkiem w różnej postaci (np. kiszonym).

Według mnie pasztecik jest smaczny i go polecam.








Zalety:
·      Smaczny.
·      Idealny na jeden raz dla rodziny 2+2.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiamy ten pasztet jest naprawde smaczny i najbardziej smakuje nam z ogorkiem oczywiscie. Tez polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie takie drobiowe, głównie z pomidorami i pieczarkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas jest czesto i bardzo go lubimy za nute pikantnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu paszteciki a jak są lekko pikantne to są dla mnie najlepsze.Mąż często bierze takie paszteciki do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc jeszcze tej firmy nie jadłam pasztetów a czasem po nie sięgamy. Muszę więc koniecznie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie małe pasztety. Są idealne w podróż czy na kilka kanapeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te pasztety z i bez dodatków

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jak już kiedys pisałam sa idealne,praktyczne i smaczne.Szybko się zjada i nie zostaje nic na pozniej wiec nic się nir zepsuje i nic nie zmarnuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tego typu pasztety szczególnie z papryką

    OdpowiedzUsuń
  10. smaczne,wygodne opakowanie z chęcią takim się zajadam

    OdpowiedzUsuń
  11. jadłam i uwielbiam zwłaszcza z papryką badź pomidorami :)
    idę kanapki sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moj szkrab najbardziej lubi zajadac pasztecik paluszkiem bez chlebka ja uwielbiam kazdy smak bez wyjatku sa pyszne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. Paszteciki lubię, ale tego nie jadłam :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jadłam i bardzo dobry jest z resztą paszteciki są smaczne i żyć bez nich nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubimy pasztety, te z papryką także. Opinia zachęca do spróbowania

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda fajnie, to prawda pasztet najlepiej smakuje z ogóreczkiem
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń