niedziela, 15 listopada 2015

SAME HITY Power Wash wybielacz 600g - OPINIA

Zapraszam na opinię o Power Wash wybielaczu, jaki otrzymałam od sklepu SAME HITY.





Wybielacz zawsze kojarzył mi się z niszczeniem ubrań. Z jednej strony sprawiał, że były białe, ale z drugiej zdecydowanie szybciej się niszczyły. Ten taki nie jest. Zapewnia biel, zapobiega szarzeniu, przywraca idealną biel (w zależności od stopnia szarości czasem po kilku praniach), a jednocześnie nie niszczy tkaniny.

Doskonale radzi sobie z plamami i to nie tylko na białych tkaninach. Córce wylał się długopis, jak to dziecko nie powiedziała od razu, a pokazała piórnik po kilku dniach. Sprawdzone sposoby zawiodły i postanowiłam jeszcze spróbować wybielacza, mimo, że piórnik jest różowy. W miejscach zabrudzenia nałożyłam proszek z wodą (taką papkę zrobiłam) i zostawiłam na noc, a później wyprałam w pralce z piżamami i miarką wybielacza. Piórnik pozostał różowy, nic się nie odbarwiło, a plamy po tuszu prawie zniknęły (zostały malutkie od środka, praktycznie niewidoczne), dla mnie efekt ŁAŁ.

Opakowanie jest wygodne w użyciu, to plastikowy słoiczek z szerokim otworem. W środku znajdziemy miarkę, która pozwoli nam idealnie odmierzyć potrzebną ilość wybielacza.

Według mnie jest doskonały pod każdym względem i zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Przywraca biel.
·      Doskonale radzi sobie z plamami.
·      Nie odbarwia.
·      Delikatny dla tkaniny.
·      Wygodny w użyciu.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę SAME HITY oraz na FB.



Power Wash wybielacz 600g znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. super fajnie że jest delikatny bo szkoda ubrań i lubię jak wszystko jest białe

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro tak to musi być dobry. A przy dzieciach wybielacz w domu musi być. Ja ostatnio musiałam czyścić mazaki z białej eleganckiej bluzki - 10 listopada na galowo a dzieci w szkole malowały no i plama jak ta lala

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie różnych używałam z różnym skutkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać takiego odplamiacza.Zazwyczaj radzę sobie z plamami używając Vanisha.Miałam kiedyś Ace to mi faktycznie odbarwiło.Skoro polecasz to jestem zachęcona wypróbować tego środka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie odplamia i jest dużo tanszy niż vanish;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że jest dobry,najlepiej posypać na zabrudzenie dodać ciut ciut wody,zrobić tzw. papkę i zostawić na troszkę,plamy łatwo schodzą.Jest tani i skuteczny a to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. praniem i plamami zajmuje się żona,odplamiacz musi być bezwzględnie zobaczymy jak u nas zda testy

    OdpowiedzUsuń
  8. musi byc swietny rowniez mam problemy plamami bede musiala wyprobowac :) jeszcze takiego nie znalam wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nie odpowiem ci do końca ponieważ nie ma wzmianki ani na opakowaniu ani na stronie sklepu jeśli chodzi o stosowanie u maluszków :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypróbowany w domu :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się do firanek w okresie zimowym kiedy pali się w piecu często żółkną w okolicy kaloryfera :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko się zdarza żeby wybielacz nie odbarwiał kolorów i usuwał takie ciężkie plamy jak tusz. Monika P

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz ciężko znaleźć idealny produkt niwelujący plamy

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze dla mnie idealna sprawa, gdyz ubranka dziecięce strasznie sie brudzą :( zawsze po zastosowaniu można wyprać dwa razy w płynie dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  15. jakos mnie wybielacze nie przekonuja niech sa jąkie chca ja idealnego niemam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam taki od teściowej ale jeszcze go nie używałam, trzeba sprobowac :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy produk
    Polece zonie.
    Mateusz B.

    OdpowiedzUsuń