czwartek, 26 listopada 2015

SAME HITY Power Wash odplamiacz 750ml spray - OPINIA

Zapraszam na opinię o Power Wash odplamiaczu spray, jaki otrzymałam od sklepu SAME HITY.



Pierwsza i najważniejsza jego zaleta to skuteczność. Tak jak obiecuje sklep w opinie bez problemu usuwa plamy. Sprawdzałam na spodniach w trawie i błocie (syn w przedszkolu za szybko biegał i przejechał się na kolanach) oraz bluzce w kawie. W obu przypadkach plamy zniknęły całkowicie (w przypadku trawy i błota trzeba było użyć dwukrotnie, ale byłam pewna, że tak wtartej w jasne spodnie nic nie usunie).

Odplamiacz jest delikatny dla tkanin. Nie powoduje jej odbarwienia oraz nie sprawia, że materiał w miejscu użycia jest cieńszy (tak miałam taki przypadek).

Jest bardzo wygodny w użyciu. Mieści się w plastikowej butelce z atomizerem.



Nie posiada w składzie chloru. Nadaje się zarówno tkanin białych, kolorowych.

Zapach ma delikatny, nawet przyjemny. Dla mnie to dość znaczące, ponieważ skuteczne odplamiacze zazwyczaj śmierdzą i nie ma szans użycia na noc, ten bez problemu można.

Skuteczny, o przyjemnym zapachu i wygodnej w użyciu butelce. Moim zdaniem zdecydowanie wart zakupu.














Zalety:
·      Skuteczny w walce z plamami.
·      Delikatny dla tkanin.
·      Wygodny w użyciu.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę same hity oraz na FB.


Power Wash odplamiacz 750ml spray znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Przetestowany w domu :) na prawdę godny polecenia plus za to że nie posiada w swoim składzie chloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przyda się bo o ile córcia rzadko plamiła ubranka (chyba że przypadkiem) to syncio robi to notorycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TAKI odplamiacz to skarb, mam caly czas problemy z usuwaniem plam, pewnie u mnie zdal by test rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ciekawy pordukt! ; -))
    chętnie kupie i przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno przydał by się każdej pani domu. Mnie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego odplamiacza ...ale widzę , że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nieznam jeszcze takiego odplamiacza

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o takim. Przy dziecku przydałby sie taki. Super rzecz.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo praktyczny - moje dzieci też w minute potrafią dać mi takie wyzwanie d prania

    OdpowiedzUsuń
  10. Plamy to chyba najwieksza zmora... o tym odplamiaczu nie slyszalam, ale skoro sprawdzony to trzeba bedzie zakupić. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki odplamiacz zdecydowanie musi znaleźć się w każdym domu.Nigdy nie miałam okazji używać w sprayu więc to dla mnie ciekawy produkt a przede wszystkim skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ze nie posiada chloru a co najwazniejsze ze jest skuteczny, musze wyprobowac .

    OdpowiedzUsuń
  13. na szczeście żona zajmuje się wybawianiem plam musze przyznać że nigdy w sprayu nie widziałem,liczy się skuteczność działania

    OdpowiedzUsuń
  14. coś dla mnie, przy dzieciach to musi zawsze być :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak poradzil by sobie z plamami typu smar stosowany w samochodach probuje wszystkiego i moja koszulka jest paskudna niepuszczaja plamy Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny, skuteczny i bezpieczny. super
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się w taki zaopatrzyć, na pewno przyda się przy dziecku które jak wiadomo co chwile się brudni i przychodzi co chwile to znową plamą, a ten jak piszesz jest bardzo skuteczny i bezpieczny, a to ważne :)

    OdpowiedzUsuń