niedziela, 22 listopada 2015

Princesskowo Sukienka Lilaróż - OPINIA

Zapraszam na opinię o sukience Lilaróż, jaką otrzymałam od Princesskowo.


Sukieneczka uszyta jest z bawegi oraz od pasa w dół ma doszytą tiulową spódniczkę. W pasie znajdziemy szeroki pas z satynowej wstążki i wielką kokardę, a u góry perłowe korale. Całość utrzymana jest w połączeniu koloru liliowego z różem, które prezentuje się doskonale.




Jest na ramiączkach, dłuższa, ale nie do kostek. Doskonale nadaje się na każdą porę roku, co sprawia, że jest uniwersalna.

„Skromna a jednocześnie elegancka” – tak jest przedstawiona na stronie, a ja się z tym w 100% zgadzam. Delikatna, bardzo dziewczęca, nadająca się na każdą okazję. Amelka wygląda w niej ślicznie (wiem skromności mi brakuje, ale chyba jak każdej mamie J), elegancko, ale nie sztywno jak w niektórych tego typu kreacjach.



Część tiulowa kręci się podczas tańca, co bardzo podoba się mojemu dziecku.

Amelka mówi, że jest bardzo wygodna, nigdzie nie drapie, nie uwiera, nie krępuje ruchów, a to bardzo ważne, aby dziecko nie tylko ładnie wyglądało, ale i doskonale się w sukience czuło.

Wraz z sukienką otrzymałam kokardę na spince, która doskonale dopełnia całość. Bardzo ładnie się prezentuje i solidnie trzyma w miejscu, w którym ją umieścimy.



Uszyta jest bardzo starannie i solidnie, wszystko jest idealnie proste, doskonale trzyma się na miejscu, korale nie rozrywają się, nie odpada kokarda.

Jeśli chodzi o pranie, osobiście prałam 4 razy ręcznie i sukieneczka pozostaje jak nowa.

Śliczna, doskonale uszyta i bardzo wygodna – sukienka idealna na wszelkie wielkie wyjścia. Polecam, a wręcz zachęcam do zakupu J.






Zalety:
·      Śliczna.
·      Solidna.
·      Wygodna.
·      Kokarda na spince dopełnia całości.
·      Na każdą porę roku.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Princesskowo oraz na FB.



Sukienkę Lilaróż znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. śliczna :) moja Agatka cudnie by w takiej wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska chyba kupię taką córci niedługo ma 4 urodzinki . Ślicznie by moja księżniczka wyglądała

    OdpowiedzUsuń
  3. ksiezniczka slicznie wyglada w pieknej sukieneczce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amelka wygląda zjawiskowo w tej sukience,dosłownie jak księżniczka.Wysokiej jakości i z pewnością na długo jej posłuży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Amelka wygląda jak mała księżniczka. Sukieneczka prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jsk miło się ogląda cudne dzieciaki w takich pięknych ciuszkach.jak powiadają,ładnemu we wszystkim ładnie.Sukienka piekna a córcia zgrabna i ma mega bombowe,długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. dosłownie nazwa sama mówi za siebie princeskowo i tak wygląda sukienka a raczej w niej córka jak księżniczka z bajki

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie w niej wyglada jak mala ksiezniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukieneczka dla prawdziwej księżniczki :) jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mojej chrzesnicy bardzo by się spodobala
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany jaka piękna, moja księżniczka na pewno by też taką chciała, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Amelka wygląda :) Piękny krój i kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej Amelka, jak Ty pięknie wyglądasz, tak delikatnie i bardzo dziewczęco :) Super :) MAła księżniczka :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. Amelia Księżniczka :) Jak ze sukienki już wyrośnie i nie planujesz Aniu córeczki to ja poproszę :) Prześliczna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest przepiekna a amelka wyglada cudnie jak mala krolewna Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękna sukienka, córeczka wygląda w niej jak prawdziwa księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukienka, chyba kupię taką córeczce jak będzie troszkę starsza
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń