czwartek, 19 listopada 2015

Lolita Accessories Kolczyki - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolczykach, jakie otrzymałam od Lolita Accessories.









Jak widzicie dostałam ich dużo, bo aż 33 pary, co nie oznacza, że wszystkie moje J. Córka doszła do wniosku, że co za dużo to nie zdrowo i aby mama nie miała problemu, które założyć większość sobie zabrała J. To właśnie pierwszy plus, kolczyki nadają się zarówno dla dziecka jak i dla dorosłego.

Kolczyki są dobre jakościowo. Diamenciki, kwiatuszki, kuleczki nie odpadają, zapięcia nie zsuwają się.

Wizualnie sami oceńcie, mnie się podobają. Każda para ma coś w sobie, przyciąga wzrok, a jednocześnie jest delikatna.

Z swojej strony polecam.








Zalety:
·      Duży wybór.
·      Ładne.
·      Nie odpadają kwiatuszki, perełki, diamenciki.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Lolita Accessories oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Wyglądaja super :) Mam bransoletki od lolita i jestem mega zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają fantastycznie, do tego różne wzory, bajka. Doskonałe na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  3. no to teraz zostało w każdej parze pochodzić choć jeden dzień a zapasik na cały miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, lubię tego typu kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne :)
    do koloru do wyboru :) to tak nie patrząc 1 osoba mogłaby cały miesiąc chodzić w każdym dniu w innych kolczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lolita Accessories zawsze ma świetną biżuterię więc jakościowo kolczyki z pewnością długo posłużą a wizualnie też świetnie się prezentują :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie mam uczulenie na taką biżuterię ale i na to jest sposób, bo zakończenia zawsze smaruje lakierem bezbarwnym i wtedy jest po kłopocie.Ciekawy wybór, wcale się nie dziwię że córcia sobie upodobało co nieco. Moja wiktoria zapewne też podebrała mi parę sztuk :),ładne, ładne na każdą okazje.

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladaja super :) uwielbiam takie blyskotki

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie,że jest kilka w zestawie można do woli wybierać kolczyki na pewno zestaw spodoba sie wielu dziewczynom i tym młodszych i troche starszym

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kolczyki w domu mam chyba z 1000 par tylko zawsze problem które ubrać jak wszystkie są piękne :) a te rewelacyjne sama bym takie śliczności założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne :) Pozazdrościć. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekne, ja kocham kolczyki i moge ich miec ze 100 par a te kwiatuszki są mega sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. coz z tego ze mi sie podobaja jak moje vszka niemoze ich nosic odrazu ropieja ale popatrzec mozna sa super Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kolczyki, też mam podobne z tej firmy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo łądne, duży wybór, wiele wzorów
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń