wtorek, 10 listopada 2015

Kosmetyki Bond Seria sport Żel po goleniu - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu po goleniu, 3w1, jaki otrzymałam od firmy Bond.




Żel po goleniu ma potrójne działanie - chroni przed wysuszeniem i zaczerwienieniem oraz podrażnieniami spowodowanymi goleniem. Mąż, który testował żel zdecydowanie się z tym zgadza. Po pierwsze żel doskonale nawilża, a to jest podstawą po goleniu. Po drugie, gdy go użyje nie powstają na twarzy krosty oraz czerwone miejsca spowodowanie maszynką, a to ogromny plus szczególnie, gdy golenie jest chwilę przed wyjściem z domu.

Konsystencja jest lekka, żel szybko się wchłania, a na twarzy nie zostaje żadna nieprzyjemna, tłusta czy lepka warstwa. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość, aby starczyło na aplikację.

Po użyciu jest uczucie chłodu i orzeźwienia, które pozostaje na jakiś czas.

Zapach jest bardzo ładny, męski, na skórze utrzymuje się jeszcze jakiś czas po użyciu.

Bardzo dużą zaletą dla męża jest fakt, że balsam nie powoduje szczypania czy pieczenia.

Mąż zadowolony i zdecydowanie poleca.









Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Wydajny.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Nie powoduje szczypania.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę BOND oraz na FB.


Żel po goleniu, 3w1 znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. to co dla mojej drugiej połowy :) czasem goli się szybko a wtedy łatwo o podrażnienia i zacięcia choc te drugie zawsze jakies są

    OdpowiedzUsuń
  2. To już chyba cały komplecik Bonda masz :) .Pamiętam sprzed kilku lat,tato i brat tylko bond nic więcej.A na święta było tego mnóstwo,teraz odświeżają i ponownie pojawiają się w sklepach. Ładny,przyjemny męski zapach,doskonale nawilża,chyba nic więcej nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, muszę chyba kupić mężowi, aby się do niego przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj szwagier używal tego żelu i jest zachwycony jego działaniem dlatego ja tez z czystym sercem moge go polecic.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mój mąż uparciuch i jak dostanie jakiś żel czy balsam po goleniu to i tak go nie chce używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wysusza, nie podrażnia, przyjemnie chłodzi, nawilża a do tego ładnie pachnie -ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest swietny moj tez zachwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja przyłączam się do tej opinii mąż też zachwala kosmetyki Bonda.Wcale to nie muszą być kosmetyki za niewiadomo jakie pieniądze by być z nich zadowolonym :) Świetny jest zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam i świetne opinie ma te kosmetyki, trzeba będzie sprawic prezen partnerowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki, ładny zapach warte polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba musze mężowi kupić na Mikołaja :-)
    Wydaje się ze będzie dobry.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż także lubi tą markę. Żelu nie miał,ale dezodoranty są super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zadowolony z niego,super że mogłem też go przetestować jak dla mnie warty ponownego zakupu i to nie na raz

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wygrałam zestaw kosmetyków tej marki w pewnym konkursie na blogu, więc już wkrótce mój mężczyzna będzie miał możliwość jego przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mąż nie miał ale widzę że to produkt dla niego, ma skórę wrażliwą, a do tego bardzo fajnie że jest wydajny. świetny

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak czytam Twoje opinie i wreszcie muszę kupić Bonda dla mojego mężzczyznę boi tak kusisz i kusisz i kusisz i muszę soróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. A zapomniałam dodać, mój mąż ba wrażliwą skórę więc jak znalazł dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam sie moj maz tez jest z miego zadowolony a ja lubie ten zapach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  19. No powiem Ci że zachęcająca opinia. Mój mąż ciągle ma podrażnioną skórę po goleniu... Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  20. Także go mam, jest bardzo fajny. Z miłą chęcią go polecam, bo jest naprawdę dobry. Jeden z lepszych, a cena nie wygórowana
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń