wtorek, 3 listopada 2015

imaxi.pl Torba na ramię na Laptopa 15,6 Cala na dokumenty Uniwersalna - OPINIA

Zapraszam na opinię o torbie na ramię na Laptopa 15,6 Cala na dokumenty Uniwersalnej, jaką otrzymałam od imaxi.pl.





Torba jest doskonała, nie tylko zmieści się w niej laptop, ale i różne inne rzeczy. Wszystko to z sprawą licznych kieszeni, które posiada.



Kieszeń na laptopa zamykana jest na suwak, dodatkowo jest klapa zamykana na zatrzaski. Takie rozwiązanie daje mi gwarancję, że nic się nie otworzy, nie rozsunie, a laptop jest bezpieczny.


Wizualnie bardzo mi przypadła do gustu. Moja wersja jest z dodatkiem różu, taka kobieca. Torba, mimo, że bardzo pojemna nie jest ogromna, co przy moim nie dużym wzroście jest dodatkowym atutem.

Torbę można nosić na dwa sposoby. Na ramieniu (wystarczy dopiąć pasek, który jest w komplecie z nią) lub w dłoni za pomocą rączki mieszczącej się na górze. Oba sposoby sprawdzone i oba uważam za wygodne.

Jakościowo jest świetna. Zdarzyło mi się naprawdę sporo w nią włożyć prócz laptopa i nie popękała, nie potargała się, nic się nie pourywało.

Moim zdaniem to torba doskonała, gdy po za laptopem chcemy zmieścić coś jeszcze. Zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Pakowna.
·      Dużo kieszeni.
·      Można nosić na dwa sposoby.
·      Kieszeń na laptopa zasuwana i zamykana na klapę z zatrzaskami.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  imaxi.pl oraz na FB.


Torbę na ramię na Laptopa 15,6 Cala na dokumenty Uniwersalną znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Fajna ech szkoda że lapka nie mam póki co jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. jest genialna i tyle kieszeni i jest pewnosc ze nic z lapkiem sie nie stanie : dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna torba dla laptopa ( nawet mi sie zrymowalo) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna,idealna na mojego laptopa i kolorystyka oryginalna i solidna.Z chęcią bym przygarnela.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna, pojemna i praktyczna, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdalena Potyrała4 listopada 2015 08:40

    fajna i ten róż dla kobietki w sam raz - szkoda tylko, że laptopa się nie dorobiłam, bo bym sobie taką sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda super :) a opinia mówi, że warto taką posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście torba jest godna uwagi.Super,że są zatrzaski a nie rzepy więc spokojnie posłuży nam dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torbe na laptopa już mam na przyszłość bede wiedział jaki model kupić dla żony

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam laptopa, więc torebka nie jest mi potrzebna, ale jak bym miała pewnie bym się w taka zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega torba i tyle kieszonek że wszystko się zmieści :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna :) i o wiele fajniejsza niż ja sobie kupiłam, gdyż moja to wygląda jak walizka i raczej tylko na laptopa. A ta wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hm mi sie nieprzyda ale polece znajomym by poczytali Ewelima tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna torba, dodatkowy atut to kieszonki, świetna. Dobre zapięcie czyli nie będzie się otwierała

    OdpowiedzUsuń
  15. Co prawda nie mam laptopa ale torba mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna kolorystyka bardzo mi sie podoba i pojemna torba
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna i pojemna torba, co dla kobiet jest bardzo ważne :P
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń