niedziela, 29 listopada 2015

Eksperymentuj.pl Lampka z butelki po winie - OPINIA

Zapraszam na opinię o Lampce z butelki po winie, jaką otrzymałam od sklepu Eksperymentuj.pl.




Lampka z butelki po winie powiem Wam szczerze bardzo byłam jej ciekawa i jestem pod wrażeniem. Taka niby niepozorna, a bardzo fajna i przy okazji mamy, co zrobić z butelką po romantycznym wieczorze J.

W zestawie znajdziemy wszystko, nie licząc butelki, co jest nam potrzebne, aby powstała lampka. Składa się ją bardzo prosto.



Jest solidna, żarówki się nie przepalają, łańcuszek za pomocą, którego się włączą nie urywa się, klosz nie niszczy się.

Lampka daje delikatne światło, doskonale nadaje się np. do pozostawienia włączoną, gdy dzieci zasypiają czy też, gdy potrzebujemy nocą trochę światła, a nie chcemy obudzić śpiących w pokoju osób.




Moim zdaniem jest świetna, prosta i praktyczna, oczywiście polecam.








Zalety:
·      Ciekawa.
·      Solidna.
·      Łatwa z zrobieniu.
·      Inna niż dotąd mi znane.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Eksperymentuj.pl oraz na FB.



Lampkę z butelki po winie znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, w dodatku "konstruujemy" ją sami. Fajne rozwiązanie do nowoczesnych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka fajna jeszcze takiej nie widzialam :) wspaniala dekoracja do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa :) nie widziałam jeszcze takiego cuda :p

    OdpowiedzUsuń
  4. troche kombinacji i cudenko gotowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest sliczna i taka inna niz wszystkie bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ciekawy pomysł. Nie widzialam wcześniej czegoś takiego, chyba bym na to nie wpadla.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z wykorzystaniem tej butelki,pierwszy raz widzę taką lampkę i zdecydowanie przykuwa ona uwagę swoją oryginalnością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry pomysł. Choć przyznam, że widząc post z rana, podchodziłam do tego sceptycznie. Myślałam, że to będzie tandeta. Dlatego jestem bardzo mile zaskoczona. Córci też bardzo podoba się.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy i oryginalny pomysł, świetnie się prezentuje, dodatkowo w kolorze nadziei. Fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna,jak widać wszystko można zacnie wykorzystać,ktoś ma głowę pełną pomysłów,brawo i jeszcze raz brawo.Przygarnęłabym bez zastanowiena...A wiktoriachce taką samą i to w takim właśnie kolorze,chyba będę co miała robić w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna lampeczka, i super pomysł na wykorzystanie butelki po winie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak recykling lampka robi wrażenie świetny pomysł na dekorację

    OdpowiedzUsuń
  13. o prosze, mega pomysł. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem szczerze, że ciekawy pomysł :)
    zwłaszcza, że moje dzieci nie lubią rażącego światła lamki a tu ..piękna!@

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna i pomyslowa kto by pomyslal ze butelke mozna tak wykozystac ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł, fajna rozrywka na długie zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda, super pomysł na taką lampkę, coś co można zrobić samemu i zaimponować żonie :P
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń