środa, 11 listopada 2015

Cykoriada CYKORIADA Z ŻEŃ-SZENIEM - OPINIA

Zapraszam na opinię o Cykoriadzie instant z żeń-szeniem, jaką otrzymałam od firmy Cykoriada.




Cykoriada jest zdecydowanie zdrowszym zamiennikiem kawy. Ma podobny do niej smak i aromat, a nie zawiera szkodliwych substancji, jakie znajdziemy w kawie.

Zaparzenie Cykoriady jest banalne. Wystarczy wsypać troszkę do kubeczka, zalać wodą i odczekać chwilkę. Śmiało można do niej dodawać śmietankę, mleczko czy też cukier.

Aromat zarówno w opakowaniu jak i po zaparzeniu jest bardzo intensywny, zachęcający do skosztowania.

Granulki Cykoriady szybko i całkowicie się rozpuszczają, nie ma drobinek, nierozpuszczonej papki, których osobiście nie lubię.


Cykoriada z żeń-szeniem wypita rano daje siłę do działania, pobudza, czyli działa jak kawa J.

Jej skład jest bezpieczny nawet dla dzieci, nie wpływa negatywnie na nasz układ pokarmowy, można ją pić bez obaw o skutki uboczne.


Moim zdaniem jest zdrowa i smaczna. Polecam.










Zalety:
·      Smaczna.
·      Zdrowa.
·      Intensywny aromat.
·      Szybko i całkowicie się rozpuszcza.
·      Łatwa w przygotowaniu.
·      Pobudzająca.







Wady:
BRAK








Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Cykoriada oraz na FB.


CYKORIADĘ INSTANT Z ŻEŃ-SZENIEM 100g znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Super podobno potrafi kawe zastąpić

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno jest zdrowsza, jednak w moim przypadku dzien bez kawy-prawdziwej albo dwóch to nie dzień, ale spróbować muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklad idealny,slyszalam o tym produkcie,ciekawe czy tak samo pobudza jak kawa.Bo jezeli tak to mojej córce bym tego nie podała mimo ciekawego skladu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bede musiala sie skusic bo poki co u mnie kroluje kawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeń-szeń ponoć dodaje energii,poprawia koncentrację więc takie połączenie z cykoriadą może być nie tylko smaczne ale i zdrowotne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio szukałam jej w sklepach w moim mieście, ale nigdzie nie jest dostępna :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na nią ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie kupowałam zamienników kawy ale widzę, że ta jest warta zainteresowania, a do tego aromatyczna i zdrowa, same pozytywy

    OdpowiedzUsuń
  10. Cykoriada czyli kawa z cykorii dodatkowo wzbogacona żeń szeniem - przyznam że brzmi ciekawie. Fajny zamiennik kawy a jeśli mogą ją pić dzieci to pewnie kobiety w ciąży też.

    OdpowiedzUsuń
  11. pisałem nie raz dla mnie kawa to musi być prawdziwa,czarna rozpuszczalne wersje nie smakują mi,żona bardziej w takich gustuje

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi bvardzo ciekawie :)
    Rzeń-szeń działą na nasz organizm rewelacyjnie wiec warto się delektować, a że jest zdrowsza od kawy to dla mnie wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aki zamiennik kawowy to protrzebny mi kazdego dnia by dal mi kopa do dzialania i chetnie po niego siegme Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie była by idealna bo nie lubie kawy :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. O fajna sprawa muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super :)
    chociaż nie wiem czy mogłabym się do niej przekonać

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kawy nie zamienilbym na nic innego, ale kto wie? moze kiedys?
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń