wtorek, 10 listopada 2015

Artepoint.pl Multirama 05 z szablonem - OPINIA

Zapraszam na opinię o Multiramie 05 z szablonem (85x28cm), jaką otrzymałam od firmy Artepoint.pl Twoje dekoracje wnętrz.




Otrzymałam Multiramę 5 z szablonem, czyli zestaw 5 ramek o łącznym wymiarze 85cm x 28cm. Ramki są różnej wielkości, 2 z nich mają rozmiar 10cm x 15cm, kolejne 2 - 13cm x 18cm, natomiast 24cm x 18cm. Różny rozmiar pozwala nam stworzyć wiele kombinacji na ścianie, ja postanowiłam umieścić w środku największą, po jej obu stronach mniejsze i na końcu najmniejsze.

Wykonane są polistyrenu oraz pokryte okleiną, która jest ładna i solidna. Z tyłu są z MDF oraz posiadają solidne, metalowe zawieszki.

Możemy je powiesić na ścianie pionowo lub poziomo. W zestawie znajdziemy mini poziomice oraz zawieszki na ramkę oraz ścianę, czyli wszystko, co potrzebne. Zawiesza się je bardzo łatwo, bez konieczności wiercenia dziur.




Dodatkowo w zestawie znajdziemy drukowane szablony, które pokazują 4 punkty mocowań, a także 4 opcję zawieszenia.

Ramki wybrałam w kolorze zielone jabłko i są śliczne. Oprócz tego znajdziemy 19 innych kolorów, więc każdy znajdzie jakiś, co go zachwyci.

Multirama 5 jest śliczna, praktyczna i solidna, zdecydowanie ją polecam.







Zalety:
·      Śliczne.
·      Solidne.
·      W zestawie znajdziemy wszystko, co potrzebne.
·      Łatwo się zawiesza, bez konieczności wiercenia dziur w ścianie.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Artepoint.pl oraz na FB.



Multiramę 05 z szablonem znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Dla mnie takie cuda są trafione w samą 10,obecnie mam mega remont w mieszkaniu a za parę dni właśnie będzie remont przedpokoju.Takie ramki są idealne właśnie na dekorację takiego wnętrza jak korytarz przedpokój,oczywiście pokoje,salony,pokoiki również świetnie się do tego nadają. W dodatku kolor zielony -kolorem nadziei,ciekawe :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. o super że łatwy montaż i bez dziur ja też lubię takie dodatki, mamy ich sporo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne ramki fajnie ze nie trzeba dziur wiercic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj super pomysł że nie potrzeba wiercić by je zawiesić. U mnie to jest bardzo trudne bo mamy płyty gipsowe z cm przerwą od pustak. I aby coś wbic trzeba się naprodukować a juz nie wspomne jak jest to cięższe niż ramka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne rameczki, taki zestaw ładnie się prezentuje na ścianie. Modne kolorowe ramki z dużym wyborem kolorów - każdy znajdzie ten swój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super sprawa :)
    Producenci pomyśleli o wszystki :)
    Zdjęcia pięknie się w nich prezentują, wspaniały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na dekorację wnętrza.Widziałam już takie podobne,te są genialne-wykonane solidnie i łatwe w montażu.Z pewnością za jakiś czas pomyślę o tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rameczki i kolorek dla nas idealny, plus za łatwość montażu na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ramki i fajnie ze nie trzeba wiercic dziur.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry pomysł,solidna okleina,ramki znajdą miejsce w niejednym mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielki plus za to że nie trzeba nic wiercić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny komplet doskonały na zdjęcia, zwłaszcza gdy ma się dzieci to jest co wstawiać. Z tego co widzę montaż łatwy, także mąż zbyteczny w tym czasie ;). Do tego duży atut to różnorodność kolorów każdy może doprać coś dla siebie. Świetne na prawdę, podobaja mi się akurat nie miałam pomysłu na ścianę a teraz już wiem co mogę stworzyć. Inspiracja jest :D

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny zestaw :)
    ja uwielbiam fotografie,
    zostawić czas na pamięć ..dla nas i dzieci
    moja ściana w starym mieszkanku była cała w ramkach :)
    teraz na nowym mam problem z wbijaniem gwożdzi bo brak wiertalki, jednak chyba muszę zaintestwoać i przywiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiekne kolorki niewiem ale ten zielen mnie najbardziej urzekla swietnie ze sa takie solidne i maja fajne mocowania Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna :) U nas tyle zdjęć do powieszenia :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne ramki, zdjęcia wyglądają w nich super, choć mi by odpowiadał inny zestaw kolorystyczny, ale jak piszesz jest az 19 do wyboru, więc każdy znajdzie coś dla siebie
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń