sobota, 21 listopada 2015

Amicus Stolik MAMMUT - OPINIA

Zapraszam na opinię o stoliku MAMMUT, jaki otrzymałam od Amicus.









W paczuszce znalazłam stolik w kilku elementach. Złożenie go w całość nie było trudne. Stolik jest skręcany śrubami, co daje mi gwarancję, że się nie rozłoży podczas używania przez dziecko.

Wymiary:
Długość: 77 cm
Szerokość: 55 cm
Wysokość: 48 cm
Jest dość duży, bez problemu mogą korzystać z niego jednocześnie dwoje dzieci, każde robiąc, co innego.

 Wykonany jest z plastiku, dość lekki, ale bardzo stabilny. 3 letni syn bez problemu może samodzielnie go przesunąć w miejsce, w których ma ochotę z niego korzystać. Plastik jest dość gruby, solidny, a dzięki temu stolik posłuży bardzo długo.

Jest bardzo łatwy w utrzymaniu czystości. Można go wytrzeć mokrą ściereczką lub włożyć do wanny i wyszorować, w obu przypadkach pozostaje w stanie idealnym.

U mnie zdał egzamin genialnie, mogę go dowoli przestawiać, co jest zdecydowanym ułatwieniem J. Oczywiście polecam.








Zalety:
·      Duży.
·      Lekki.
·      Solidny.
·      Łatwy w czyszczeniu.
·      Stabilny.








Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Amicus oraz FB.

21 komentarzy:

  1. Fajny ten stoliczek, my mamy krzesełka takie same ale stoliczek niestety inny ze skleiki a ten z plastiku z serii mammut jest o wiele lepszy no i ma zaokrąglane, bezpieczne dla dziecka rogi. Lekki wytrzymały po prostu doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam i jestem mega zadowolona zatem z czystym sercem polecam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny my mamy drewniany ale farba odpryskuej już

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny w sam raz dla mlodego czlowieka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny stoliczek, stabilny i łatwy w montażu

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje się rewelacyjnie a widać,że dla małego się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są rewelacyjne,solidna budowa,wytrzymałe,różna kolorystyka. Naprawdę na żywo prezentują się jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez wątpienia stolik jest to dobra inwestycja dla dziecka.Widzieliśmy już solidne krzesełko więc do kompletu mamy extra stoliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez wątpienia stolik jest to dobra inwestycja dla dziecka.Widzieliśmy już solidne krzesełko więc do kompletu mamy extra stoliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. solidny stoliczek taki kącik dla dziecka musi być w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  11. my też mamy i stolik i krzesełka, super, solidne, fajnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na spokojnie młody tak porozwalał zabawki że się potknęłam i prosto na stoliku wylądowałam nadal pozostaje w stanie nie naruszonym a do szczupłych mi daleko

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny gadżet do pokoju dla dziecka :) Mojemu synkowi by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, każdy maluch powinien mieć kącik z takim stolikiem, postawa dziecka w okresie rozwoju jest bardzo ważna

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz od dawna planuje taki kupic Olisi bo wiem ze jest swietny jednak mam jeden problem nie mam jeszcze pomyslu gdzie go postawic.

    OdpowiedzUsuń
  16. mamy tez jest super polecam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stolik, bardzo solidny i bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra stoli, to ważne aby był bezpieczny, gdy używają go dzieci :)
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wygląda. I fajnie,że jest lekki. Łatwo można go przenieść :)

    OdpowiedzUsuń