sobota, 3 października 2015

ZuZoo Spódniczka - OPINIA

Zapraszam na opinię o spódniczce, jaką otrzymałam od ZuZoo.



Pierwsze, na co zwróciła uwagę moja córka to fakt, że spódniczka się kręci. Amelka uwielbia takie i dla niej to ogromna zaleta.

Materiał to strech, jest bardzo wysokiej, jakości, nie rozciąga się, nie mechaci.

Jest wygodna i bardzo ładnie się układa. Zdecydowanie pasuje zarówno, na co dzień, jak i na wyjścia. Bardzo lubię takie uniwersalne ubrania.




Uszyta jest idealnie, równiusieńko, ani jednego niedociągnięcia. Widać zarówno pracę, jak i serce włożone w nią i tym właśnie się różnią ubrania ręcznie robione od tych „masowo” szytych.


Według mnie spódniczka jest świetna i zdecydowanie ją polecam.









Zalety:
·      Ładna.
·      Na co dzień i na wyjście.
·      Nie mechaci się.
·      Idealnie uszyta.
·      Kręci się J







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę ZuZoo.

25 komentarzy:

  1. ojej moja córcia uwielbia spódniczki i kolor piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten kolor...bardzo ładna spódniczka :

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale superti kolor nasz ulubiony!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale Amelka wygląda.Modny kolor,super jakość trudno przejść obojętnie obok niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wreszcie coś dla dziewczynek w kolorz3 błękitnym.Dla mnie mega a córcia jaka pannica:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu śliczniutka (i córcia i spódniczka)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna :) a Amelka wyglada w niej prześlicznie :)
    powiem że swego czasu jak byłam młoda i piękna, to znana była lambada :) - pamiętacie? no i chodziłam na kurs tańca :) Ach.. jak ja uwielbiałam takie sukieneczki z pół koła, gdzie kręciłam się a spódniczka za mną :) bomba :)
    Aniu dziękuje za przypomnienie mi tych pięknych czasów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny kolor spodniczka tez fajna Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna, cudny niebieski odcień, jak byłam mała uwielbiałam takie rozkloszowane spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama pamiętam jak nosiłam takie spódniczki jako mała dziewczynka, śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna spódniczka i do szkoły i na różne okazje ocena jej przez ciebie mówi sama za siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj pamietam te czasy kiedy sukienka musiala byc krecona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja córcia ma hopla na punkcie takich kreconych spódniczek. Ta jest piękna. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka naprawdę śliczna a Amelka pieknie w niej wygląda. Naprawdę rewelacja. Pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. Córcia ładnie w niej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, dziewczynki lubią się kręcić. Sama pamiętam jak lubiłam kręcące się spódniczki. Piękny kolor i super, że nadaje się i na co dzień i na wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  17. super, dziewczynki lubią się kręcić. Sama pamiętam jak lubiłam kręcące się spódniczki. Piękny kolor i super, że nadaje się i na co dzień i na wyjście.

    OdpowiedzUsuń