poniedziałek, 12 października 2015

Modanna Fashion Biała koszula - OPINIA

Zapraszam na opinię o białej koszuli, jaką otrzymałam od Modanna Fashion.









Koszula jest klasyczna, biała. Taki typ koszuli pasuje do każdych spodni czy też spódnicy, a co za tym idzie nadaje się na każdą okazję

Posiada kołnierzyk, nie za duży, dodający jej uroku. Jest z długim rękawem, zapinany na dole na dwa guziki.

Materiał, z jakiego jest zrobiona to połączenie bawełny, poliesteru i elastanu. Jest bardzo solidny, nie mechaci się, nie puszczają oczka, nie rozciąga się oraz nie kurczy w praniu.

Bluzka jest wygodna, delikatnie opina ciało, co wygląda bardzo ładnie. Nie powoduje pocenia się, nie „przykleja” się do ciała.

Osobiście uważam, że każda kobieta powinna mieć, choć jedną bluzkę takiego typu. Tą śmiało polecam, ponieważ posiada wiele zalet, a zero wad.







Zalety:
·      Uniwersalna.
·      Wygodna.
·      Wysokiej jakości.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10











Serdecznie zapraszam na stronę Modanna Fashion oraz na FB.


Białą koszulę znajdziecie TU.

31 komentarzy:

  1. Masz rację każda powinna mieć właśnie planowałam kupno a ciężko o dobrej jakośći bluzki zwłaszcza białe koszulowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. a jak sie Aniu prasuje? Lubię takie małe kołnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, taki klasyk powinien być w szafie każdej kobiety :) jest uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) jest śliczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ja osobiście lubię bluzki koszulowe które lekko opinają ciało - szczególnie te białe (luźne pogrubiają tylko). Coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. kazdy musi miec zwlaszcza w szkolach wymagaja eleganckiej :) wysoka jakosc to podstawa porzadnej bluzki

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak uniwersalna obowiązkowo w szafie każdej kobiety:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki klasyk zawsze pasuje na kazda okazje. Musze zakupic sobie jakas bo swieta ida a mi sie wszystkie " wykoszulowaly " :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, ostatnio rzadko w takich chodzę ale wcześniej do pracy często, lubię klasyczne połączenie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak bo klasyka zawsze będzie na czasie :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak bo klasyka zawsze będzie na czasie :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie białe koszule Wbrew pozorom wcale nie łatwo dostać w sklepie taką ładna Bez zbednych aplikacji itp.Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. aż wstyd się przyznać, ale ja takiej nie mam...zwykle kupowałam jakieś kolorowe, z jasnych mam ecru tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała elegancka koszula to podstawa w szafie.Nie trzeba przekonywać,że pasuje do różnych okazji a patrząc na jej jakość i model wiem,że śmiało znajdzie się i w mojej garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż wstyd się przyznać,bo już od dawna dawna nie posiadam w swojej garderobie białej koszuli.Ale to prawda,każda z Nas powinna mieć tzw, wyjściówkę,już tyle razy miałam zakupić i zawsze jakaś wymówka..Czytam,opinie zadowalające,może wreszcie dam sobie kopniaka i wreszcie ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam białe koszule mam ich kilka, ale najlepiej sprawdzają się te w prostym klasycznym kroju pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna lubię taki galowy ubiór :) koszula wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny i elegancki klasyk. Must have każdej kobiecej szafy. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutny klasyk i modowy niezbędnik w szafie każdej kobiety. Dobry gatunkowo materiał i ładny kobiecy fason, miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bez problemu, nie tak jak te męskie co jak mam wyprasować to aż mi się coś robi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladnie wyglada stwierdzam ze niema bialej bluzki w szafie warto by bylo ja miec Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie czas nadrobić zaległości i zaopatrzyć się w taką koszulę :)

      Usuń
    2. To zdecydowanie czas nadrobić zaległości i zaopatrzyć się w taką koszulę :)

      Usuń
  20. bluzka jest ładna konieczna w szafie kobiety na wyjścia galowe i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie białe koszule jednak mam spory problem ze znalezieniem odpowiedniej ale ta wydaje sie być naprawdę interesująca i ma ładny krój. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  22. Klasyka w pięknym wydaniu. Takie koszule są niezawodne przy wielu okazjach, w każdej kobiecej garderobie powinny mieć one swoje szczególne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzech takiej nie mieć w swojej szafie nie musi być szczególna okazja by taką koszulę założyć :)

      Usuń
    2. Grzech takiej nie mieć w swojej szafie nie musi być szczególna okazja by taką koszulę założyć :)

      Usuń
  23. mnie tez brakuje bialej, klasycznej koszuli w szafie, chetnie spojrze na strone sklepu moze znajde cos dla siebie

    OdpowiedzUsuń