czwartek, 1 października 2015

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Następcy Księga zaklęć Mal” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Następcy. Księga zaklęć Mal”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.



Księga zaklęć Mal to księga zaklęć złej wiedźmy, która przekazała ją córce. Mal jednak zamiast wykorzystać ją by czynić zło, wraz z przyjaciółmi pisała w niej swoje uczucia, marzenia, odkrycia.

Książka zachwyciła zarówno córkę jak i jej koleżanki, według nich jest magiczna, śmieszna i można się z niej nauczyć wielu ciekawych rzeczy (niestety nie chciały podzielić się, jakich stwierdziły, że magiczne tajemnice).

Tekst kolorowy, pisany różną czcionką, co zdecydowanie zwiększa zaciekawienie dzieci. Jest zrozumiałym, dość ciekawy.




Według mnie książka jest dla dziecka magiczna i zdecydowanie polecam dla takich dziewczynek jak moja córka, czyli 8+ J.






Zalety:
·      Pokazuje uczucia, walkę zła z dobrem.
·      Zrozumiały tekst.
·      Pisane różną czcionką w różnym kolorze.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na Fb Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „Następcy. Księga zaklęć Mal” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Myślę że byłaby super dla mojego synka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super sama bym taką chciała. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wspaniale prezentuje się,przyciąga Amelkę do czytania i to już mamy gwarancję,że warto kupić ją dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wspaniale prezentuje się,przyciąga Amelkę do czytania i to już mamy gwarancję,że warto kupić ją dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ulala chętnie bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie jaka opinie dali by chlopcy tez byla by taka magiczna wydaje mi sie ze tak Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydawnictwa Egmont ma często wiele ciekawych pozycji. Prezentowana „Następcy Księga zaklęć Mal” również wydaje się ciekawą pozycją. Mnie najbardziej zaciekawiła ciekawa kolorystyka papieru.:niczym stara księga magika. A różne czcionki ukazują nie tylko nowe watki, ale pobudzają ciekawość czytelnika- w końcu nie jest nudno czytać tylko coś się dzieje.

    Michał Andrzej Lewandowski

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała oprawa i papier w środku nadają tajemniczości :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. przyciąga dzieci do czytania jest ciekawa w środku inna niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią sama przeczytałabym tą książeczkę, wygląda w środku cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wydana książka, do tego z łatwym do zrozumienia tekstem i pokazująca że walczyć trzeba ze złem, super warta zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń