niedziela, 11 października 2015

ultiMATE T-shirt "wilk" - OPINIA

Zapraszam na opinię o T-shirt "wilk", jaki otrzymałam od ultiMATE.



Nie wiem czy wasi mężczyźni też tak mają, ale mój mąż strasznie jest wybredny, jeśli chodzi o ubrania. Czasami mam wrażenie, że gorzej niż niejedna kobieta. T-shirt z wilkiem bardzo przypadł mu do gustu i to pod każdym względem.

Zacznę, od jakości ponieważ ona jest jednym z ważniejszych punktów, jeśli chodzi o koszulki. Tu jest na najwyższym poziomie. Koszulka, gdy przyszła była bardzo miła i delikatna w dotyku, fakt, że taka jest nadal, po kilku praniach jest sporym zaskoczeniem. Pod wpływem prania i używania nie rozciągnęła się (również pod szyją jest dokładnie taka jak była), nitki nie puściły, a jej główny bohater, czyli wilk pozostał w stanie nienaruszonym.

T-shirt jest wygodny. Dzięki temu, że jest w 100% bawełniany nie powoduje pocenia się, przepuszcza powietrze.

Wizualnie zarówno mnie jak i mężowi się podoba. Głowa wilka ma to coś w sobie, co sprawia, że przyciąga wzrok. Ładnie się układa, nie wygląda jak na wieszaku i nie ma wielkiego dekoltu.


Rewelacyjna jakościowo, a do tego wygodna i ładna - T-shirt idealny i według mnie jak najbardziej warty zakupu.








Zalety:
·      Ładna.
·      Wygodna.
·      W 100% bawełniana.
·      Wysokiej jakości.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę ultiMATE oraz na FB.


 T-shirt "wilk" znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Super, jakość jest bardzo ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lubimy dobrą bawełne i musi być wygodnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mój niestety też wybredny i czasem cięzko coś mu kupić, ale to chyba domena większości panów. Świetna koszulka i ważne że nic się z nią nie dzieje w praiu, dużo produktów niestety wizualnie ładnie wygląda a po praniu jest tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz tego,że wizualnie t-shirt wspaniale się prezentuje to mamy zagwarantowaną tu jakość i myślę,że zadowolenie każdego mężczyzny.To ważne,żeby aplikacja nie schodziła bo co nam koszulka,która po kilku praniach wygląda jak "psu z gardła wyciągnięta".Warto się pokusić i kupić ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moj tez taki wybredny super ze jednak sie podoba i jakosciowo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koszulka, czarna z nadrukiem, dobra jakość czyli jednym słowem ideał dla mojego męża. Pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna i bardzo ładna koszulka. Trwały nadruk i dobra jakość. Dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  8. To fajni bo ciężko o dobra jakościową odzież ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest.Już nawet na tych bazarkach nie jest tak tanio a o jakości już nie będę wspominać.Warto kupić ciuszek z polecenia :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak jest.Już nawet na tych bazarkach nie jest tak tanio a o jakości już nie będę wspominać.Warto kupić ciuszek z polecenia :)

      Usuń
  9. Mój mąż też jest wybredny co do ciuchów,ale sądzę że taki t-shirt przypadlby mu do gustu.Ciężko jest znaleźć dobry materiał ktory sie nie spiera i nie rozciąga a tutaj widzę miłe zaskoczenie w recenzji :) .Z wielka przyjemnością przygarnelabym to cudenko dla męża zwlaszcza z wilkiem bo mieliśmy przyjemność spotkać sie z wilkami w tym roku w zoo w Eberswalde,wspaniałe doswiadczenie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój luby to strasznie wybredny a już jeśli chodzi o jakiekolwiek emblematy na ciuchach to ju koniec świata :) ale myślę że ta koszulka i mu by do gustu przypadła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)super. i koszulki takie są do wygra:)nia. Powiem szczerze :)bomba. I ta koszulka fajnie prezentowalaby się na kobiecie tylko obawiam się ze w przypadku mnie Kubuś byłby zazdrosny bo paszcza wilka jadlaby z jego piersi :P Bomba :) to jakie najbliższe święto naszych mężów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podoba. Choc mysle ze moj by sie nie ubaral w nia bo nie lubi nadrukow. Jednach ja chetnie sprawilabym taka sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wilk bardzo realistyczxny. Myśle ze mezowi by sie spodobala. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja obrazka z wilkiem rzeczywiście jest bardzo realistyczna,wspaniały efekt jak dla mnie :)

      Usuń
  14. t-shirt wyglada fajnie lubie takie motywy i do tego dobra jakość mało kiedy to idzie w parze szkoda że nie ma bluz coś bym kupił na jesień od nich

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie zdecydowanie ciemne kolory a ta jest piekna ciekawia mnie inne wzory jakie maja a wzor wilka jest swietny Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak mój mężczyzna jeśli chodzi o ubrania i ich wybór jest gorszy i bardziej wybredny niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o idealna dla mojego wilka ;-) kocha czarne koszulki, a ta prezentuje sie rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa koszulka, ale mój mąż by jej nie ubrał nie jest z serii oddychających

    OdpowiedzUsuń