sobota, 17 października 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Pasztet Małopolski z indykiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o pasztecie Małopolskim z indykiem, jaki otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o..



Pasztet mieści się w małym, 130 gramowym opakowaniu. Ilość wystarczająca na kolację dla rodziny 2+2, gdzie 3 z 4 osób dość dużo jedzą.

W smaku jest pyszny, lekko pikantny, nie ma chemicznego smaku, jak niektóre.

Pasztet bardzo dobrze się rozsmarowuje, bez problemu zrobi z nim kanapkę nawet dziecko.

Nam bardzo posmakował i jeszcze nie jednokrotnie zagości na stole. Polecam.







Zalety:
·      Smaczny.
·      Niewielkie opakowanie idealne na kolację dla 4 osób.
·      Łatwo się rozsmarowuje.
·      Lekko pikantny smak.






Wady:
BRAK





Moja opinia – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

23 komentarze:

  1. smacznego :) ja nie przepadam akurat za żadnymi...

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jak już to tylko z indykiem i bez dodatków!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te malutkie paszteciki :) Wystarczają na kilka kanapeczek i są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak bo można w szybki sposób sięgać po kolejne a nie czekać aż ten jeden zostanie zjedzony :)

      Usuń
  4. Za bardzo nie przepadam za pasztetami z indykiem.Jednak zważając na fakt,że jest od Stek Rolu to zachęca do wypróbowania jego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no popristu pycha moje dzieci uwielbiaja :) a ja czasem kanapke tez z pasztecikiem zrobie tyle ze do herbatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mały jak to mówią ma "długie zęby" na paszteciki.Może ten w końcu przypadnie mu do gustu :)

      Usuń
    2. Mój mały jak to mówią ma "długie zęby" na paszteciki.Może ten w końcu przypadnie mu do gustu :)

      Usuń
  6. Lubie takie pasztety tak samo moja Wika,swietnie sprawdzaja sie w ppdrozy bo nie musza byc w lodowce w dodatku maja swietna gtamature dzieki czemu szybko sa zjadane i nie zesychaja sie.

    OdpowiedzUsuń
  7. często biorę do pracy paszteciki w takich opakowaniach myśle że ten jest dobry jak inne wyroby

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam ten pasztet, zresztą nadal jadam i przyznaję, że świetnie nadaje on się do smarowania kanapek czy bułek, a przy tym jest dość smaczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedliśmy i również polecamy. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  10. super, chętnie bym spróbowała bo uwielbiam pasztety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pasztecik smaczny, ,miałam okazje kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ale nie wszystkie,ten wydaje się bardzo apetyczny i polecany nie tylko przez Anię :)

      Usuń
    2. Ja lubię ale nie wszystkie,ten wydaje się bardzo apetyczny i polecany nie tylko przez Anię :)

      Usuń
  12. Znam markę i bardzo lubię , paszteciki rzeczywiście mają smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. az smaka robisz uwielbiam pasztety a maly zjada je paluszkiem tak wiec u nas takie pudeleczko to na raz ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Jadłam i sama polecam :) a wiecie, uwielbiam na pasztet dawać pomidorka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten pasztecik , jest pyszny

    OdpowiedzUsuń