piątek, 23 października 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Gulasz angielski - OPINIA

Zapraszam na opinię gulaszu angielskim, jaki otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o..



Niestety ten gulasz nie do końca mnie przekonał do siebie z powodu dość dużej ilości białego smalcu na wierzchu. Osobiście go nie lubię, mąż też nie do końca. Po jego ściągnięciu było ok, ale jednak dla mnie minus za niego.

W smaku jest dość dobra (po usunięciu białego smalcu), ostra, ale niepaląca.

Dobrze się ją kroi, nie rozwala się na kanapkach.

Gdyby nie biały smalec byłaby bardzo dobra.









Zalety:
·      Ostra, ale niepaląca.
·      Smaczna (po usunięciu białego tłuszczu).






Wady:
Na wierzchu spore ilości białego smalcu.






Moja ocena – 7\10




Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Też nie lubię tego smalcu ogólnie nie przepadam za takimi daniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam smak gulaszu może być całkiem dobry to tylko kwestia gustu :)

      Usuń
    2. Sam smak gulaszu może być całkiem dobry to tylko kwestia gustu :)

      Usuń
  2. nie przepadam za duża ilością smalcu, takiego gulaszu nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety takich gulaszy nie jadam wole sama zrobić, smalec owszem lubimy ale też wolę zrobić sama ze skwarkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam,jest dobry w smaku,na zewnątrz poręczny,naprawdę polecam,mniam,mniam,mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubi swojjski smalec, a w tym rzeczywiscie jest sporo ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. W smalcu nie ma nic złego chociaż zbytnio nie przepadam za nim.Kiedyś jadłam gulasz angielski w bloku na wagę z galaretką nie przypadł mi do gustu.Mam nadzieję,ze ten będzie smakowity dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W smalcu nie ma nic złego chociaż zbytnio nie przepadam za nim.Kiedyś jadłam gulasz angielski w bloku na wagę z galaretką nie przypadł mi do gustu.Mam nadzieję,ze ten będzie smakowity dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak smalec aż bije po oczach :) ale koniec końców liczy się smak, dobrze jest próbować nowych snaków a ja lubię pikantne. smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubie swojskie smaki smalec nie przeszkadza ani troche myśle że gulasz zasmakowałby mi

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wygląda zbyt apetycznie :/ Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to apetycznie nie wygląda...
    Ja bym nie zjadła :P
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm.. jestem tego samego zdania co poprzedni opiniodawcy, też za smalcem nie przepadam, ale czasem w potrawach jest nieunikniony

    OdpowiedzUsuń
  13. jestesmy rózne ja lubie ten smalczyk i moge go oddac za reszte zawartosc mi smakuje w calosci Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. nie moje smaki, nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiscie nie lubie ale moj mąż uwielbia i czesto kupuje ten gulasz angielski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dość niemiłe wspomnienie z takim właśnie gulaszem. Mam kiedyś kupiła i był całkiem spleśniały :( Od tej pory nie ma takiej siły któa by mnie przekonała do zakupu. Choć lubiliśmy taka przekąske.

    OdpowiedzUsuń
  17. tez lubię gulasz, jest pyszny, a smalec lubi mój mąż więc ja nie miałam akurat problemu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie jem tego typu dań ale wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń