sobota, 31 października 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Boczek Mielony - OPINIA

Zapraszam na opinię o boczku mielonym, jaki otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o.



Przyznam Wam się, że boczek kocham pod każdą postacią. Również ten zdecydowanie mi posmakował.

Po otwarciu opakowania czujemy śliczny aromat, sprawiający, że chce się go spróbować.

Boczek można zarówno kroić jak i rozsmarować na pieczywie.

Nie zawiera białego smalcu, za to jest w nim dużo pysznej, lekko słonej galaretki.

Według mnie pyszny i zdecydowanie wart zakupu.







Zalety:
·      Pyszny.
·      Aromatyczny.
·      Brak białego smalcu.
·      Dużo galaretki.
·      Można kroić i smarować.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Nie przepadam za boczkiem, golonką itp. ale dla smakoszy np. mojego ślubnego byłby w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Boczek to moja słabość :) Uwielbiam jego smak i myślę że i w takiej formie by mi posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz kusisz i chyba mnie skusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. my mamy zawsze swoj boczek ze swin wiec taki mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię bardzo,szkoda tylko ze maja mała zawartosc miesa.plusy za opskowanie prostote i wygode.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda niezmiernie apetycznie :) Wyroby od Stek Rolu są sprawdzone i smaczne.Mało kiedy można spotkać dobry boczek,który z łatwością można posmarować na kanapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie lubię boczku, faktycznie nie lubię ale ten wygląda nieźle ale nie przekonam się chyba

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mój klimat....ale jak ktoś lubi.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie boczk w kazdej postaci i ten aromat co zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie smaki na kanapce lepsze niż zwykła wedlina

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszności, kupuję takie smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie spotkałam go w naszych osiedlowych sklepikach.Ciekawe jak smakuje...?Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boczek uwielbiamy cala rodzina ale takiego nie probowalismy jeszcze, moze sie skusimy bo fajnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myśle że może być smaczny. NIe miałam jeszcze okazji spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię boczku itp.za to moj mąż uwielbia takie rzeczy i nie może żyć bez mięsa. Na pewno by mu smakowal :-)
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze sie zastanawiam czemu go tak malo jest tak pyszny ze siadac i zajadac ewelima tkacz

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie postacie boczkowe :) gdyż jak kupuję wędlinę to muszę w ciągu kilku dni zjeść by nie "zmaślała" a tak .. kiedy chcę otwieram a opakowanie w sam raz dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście boczku nie lubię, za to konserwy Stek-Rol bardzo i widze moją ulubioną galaretkę na nim, więc mąż zje boczek a ja galaretkę;p i idealnie będzie nam pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boczek kocham i ta galaretka mniam :D

    OdpowiedzUsuń