niedziela, 18 października 2015

SlowMade Biało - czarna, ręcznie robiona torba do ręki - OPINIA

Zapraszam na opinię o ręcznie robionej torbie do ręki, jaką otrzymałam od SlowMade.


Torebka w całości jest robiona ręcznie z grubej włóczki. Utrzymana w czarno - białym kolorze. Jest po prostu piękna, a praca, jaka została w nią włożona, aby powstała jest dla mnie nie wyobrażenia.


Jakość na najwyższym poziomie, wszystko idealnie równe, żadnych niedociągnięć. Mogę ją zapakować po brzegi i nic się nie urwie, nie rozerwie, nie odpadnie.

Uchwyty są zrobione z drewnianych koralików połączonych z sobą i resztą czarną włóczką.


Torebka jest bardzo pakowana, doskonale zdaje egzamin, na co dzień oraz na wyjście na zakupy.


Mnie zachwyciła, jakością, pojemnością, a przede wszystkim starannością, z jaką została zrobiona. Zdecydowanie polecam.









Zalety:
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Pojemna.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę SlowMade.

24 komentarze:

  1. Piękna i moje kolory też taką chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja jak dla mnie,mam właśnje roboty torbę robioną przez moją mamę, wiem ile trzeba pracy i serca włożyć aby powstało takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy ma tyle talentu na wykonanie takiej torebki więc trzeba posiłkować się sklepami i to zazwyczaj internetowymi :)

      Usuń
    2. Nie każdy ma tyle talentu na wykonanie takiej torebki więc trzeba posiłkować się sklepami i to zazwyczaj internetowymi :)

      Usuń
  3. Wspaniale prezentuje się torebeczka.Takiej nie można spotkać na typowych półkach sklepowych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prezentuje się torebeczka.Takiej nie można spotkać na typowych półkach sklepowych!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ! do wszystkiego będzie pasować bo kolorki uniwersalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak bo biel i czerń to niezastąpiony duet :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak bo biel i czerń to niezastąpiony duet :)

      Usuń
  6. jejciu jakie cudo <3 i do tego pakowna :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze byłam tego zdania, iż rękodzieła mają największą wartość, co dokładnie widać patrząc na tą torebkę. :) Jest piękna, wytrzymała i na dodatek modna.

    OdpowiedzUsuń
  8. O faktycznie. Widac ze solidna robota. Musiała kosztowac wiele pracy. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ się ktoś musiał nad nią napracować ale efekt znakomity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja podziwiam talent i cierpliwość do wykonania wcale nie łatwego zadania jakim jest ta piękna torebeczka :)

      Usuń
    2. I ja podziwiam talent i cierpliwość do wykonania wcale nie łatwego zadania jakim jest ta piękna torebeczka :)

      Usuń
  10. Ale cudna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka ładnie wygląda,ręczne wykonanie nie przebije niczego

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nie w moim guście, ale bardzo cenie rękodzieło także jest na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna, super wykonanie i estetycznie wyglądająca

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie rękodzielnictwo, rzeczy hand made ceni się i szanuje tym bardziej, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczna :) i jaka piękna robota !

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna mala zgrabna nic dodać nic ujac Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. mam podobną i także jestem bardzo z niej zadowolona, czego ja tam nie wepchnęłam i nic się nie dzieje z nią, jest naprawdę mocna:)

    OdpowiedzUsuń