czwartek, 22 października 2015

Sklep ZdrowoŻyć / zdrowozyc.com.pl PRIMAVIKA masło sezamowe NATURALNE - OPINIA

Zapraszam na opinię o maśle sezamowym, jakie otrzymałam od Sklepu ZdrowoŻyć / zdrowozyc.com.pl.





Przyznam szczerze, myślałam, że masło sezamowe jest jak masło orzechowe, czyli do pieczywa. Gdy się okazało, że nie trochę zaczęłam dopytywać, szukać i w większości słyszałam, że dodaje się do humusu. Po przeczytaniu przepisów jakoś nie byłam przekonana i postanowiłam sama poeksperymentować. Masło sezamowe genialnie smakuje na udku z kurczaka. Udko dokładnie smarujemy nim z dwóch stron, posypujemy bazylią i wstawiamy do piekarnika. Smak wspaniały, lekko słodki z pięknym aromatem i chrupiącą skórką.

Masło ma dość płynną konsystencję, dzięki której bardzo łatwo go rozprowadzić.

Jest bardzo bogate w tłuszcze wielonienasycone, błonnik oraz żelazo, wapń i magnez.

Jego skład to w 100% sezam prażony, bez żadnych dodatków, a więc jest zdrowy.

U mnie bardzo posmakowało i zdecydowanie polecamy.





Zalety:
·      Doskonałe do pieczonego kurczaka nadaje mu lekko słodki smak i piękny aromat.
·      Dość płynna konsystencja.
·      100% sezam prażony.
·      Bogate w tłuszcze wielonienasycone, błonnik oraz żelazo, wapń i magnez.






Wady:
BRAK






Moja ocena -10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Sklepu ZdrowoŻyć / zdrowozyc.com.pl oraz na FB.


PRIMAVIKA masło sezamowe NATURALNE znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Kurczak w maśle sezamowym brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie słyszałam musi być super

    OdpowiedzUsuń
  3. o prosze musi byc wysmienite az mi slinka leci :D z checia bym sprobowala

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbował masła sezamowego.Pewnie można wykorzystać go do różnych potraw i warto poeksperymentować z nim w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam takiego specyfiku, ale pewnie smakuje niecodziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tego smaku, czy trochę słodki?

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować mi polecano do królika by oszukać gości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy do czynienia z takim masłem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masło sezamowe kojarzy mi się również z masłem na kanapki i słodkością a tu proszę takie zastosowanie, ciekawe, ciiekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez myślałam ze na kanapke :-). Musi mieć ciekawy smak. Trzeba spróbować.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujemy to nie będziemy wiedziały czy akurat to jest to "coś" w sam raz dla nas :)

      Usuń
    2. Jak nie spróbujemy to nie będziemy wiedziały czy akurat to jest to "coś" w sam raz dla nas :)

      Usuń
  11. nigdy o maśle sezamowym nie słyszałem warto wypróbować w kuchni i poznać nowe smaki

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie spotkaam się z takim masłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie miałam go w użyciu ale ponoć jest bogate w magnez i wapń i do tego nadaje ciekawy i oryginalny smak potrawom :)

      Usuń
    2. Osobiście nie miałam go w użyciu ale ponoć jest bogate w magnez i wapń i do tego nadaje ciekawy i oryginalny smak potrawom :)

      Usuń
  13. Nie słyszałam ale chyba warto spróbować. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze no.. warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze co to maslo i humus ale by do udek niewpadla bym nigdy genialne uzycie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmmm pysznie brzmi i sama mam chęć wypróbować

    OdpowiedzUsuń