sobota, 10 października 2015

SAME HITY Astonish Antybakteryjny 500ml z dozownikiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o Astonish Antybakteryjnym 500ml z dozownikiem, jakie otrzymałam od sklepu SAME HITY.


Zapach ma bardzo delikatny, przyjemny, jakby zielone jabłuszko, ale z czymś jeszcze J.

Opakowanie jest plastikowe, z wygodnym w użyciu dozownikiem.


Konsystencja mydła jest moim zdaniem idealna. Dość gęste, łatwo się rozprowadza i delikatnie pieni. Dzięki temu jego wydajność jest duża.

Duża zaletą dla mnie jest fakt, że nie wysusza skóry, a wręcz przeciwnie nawilża ją i pielęgnuje. Nadaję się nie tylko do dłoni, ale również do reszty ciała pozostawiając je po umyciu delikatne i przyjemnie pachnące.

Mydło posiada naturalne, idealne dla skóry PH.

Moim zdaniem jest rewelacyjne i polecam.







Zalety:
·      Delikatny, przyjemny zapach.
·      Wydajne.
·      Nawilża i pielęgnuje.
·      Naturalne PH.
·      Opakowanie z dozownikiem.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Samehity.com oraz na FB.


Astonish Antybakteryjny 500ml z dozownikiem znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. To dobrze że nie wysusza bo niesety przy moim częstym mysiu mydłem mam wieczorem szorstką skórę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, uwielbiam mydełka w płynie które się lekko pienią. To ważne żeby było wydajne, bo my często myjemy ręce mydłem w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Higiena rą jest bardzo ważna więc wydajność mydła też musi być bo szkoda by było żeby tak cudowne mydło nam się szybko skończyło :)

      Usuń
    2. Higiena rą jest bardzo ważna więc wydajność mydła też musi być bo szkoda by było żeby tak cudowne mydło nam się szybko skończyło :)

      Usuń
  3. ciekawie i zachęcająco brzmi, ważne, że nie wysusza skóry i jest delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,że produkt się sprawdził :) kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też wolimy w płynie nie ma aź takiego bałaganu i dzieci lubią!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło w płynie jest o wiele wygodniejsze i funkcjonalniejsze :)

      Usuń
  6. mydło w płynie jabluszkowe brzmi ciekawie :) aż dostałam ochotę na szarlotke:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Beatko ale mnie rozbawiłaś ja tu myślę o myciu rączek a Ty o pysznym cieście,które oczywiście też z przyjemnością bym zjadła :)

      Usuń
    2. Tylko Ty Kochana jesteś w ciąży i Tobie można tak "zgrzeszyć" a mnie ojj.. :)) ale fakt zachciewajkę dostałam :)

      Usuń
  7. moje dzieci lubia jak mydełko się pieni :P nawet gdy ida sie kapac to biorą na raczki i probuja piane zrobic :) ja osobiscie lube takie zapachy no i oczywiscie to ze nawilza i nie wysusza, a przede wszystkim jest wydajne

    OdpowiedzUsuń
  8. jak nie wysusza to coś dla mnie...ja muszę zawsze po myciu rąk smarować je kremem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim jestem zaskoczona ceną.Jak za taką pojemność to 7 zł za mydło antybakteryjne które dodatkowo nawilża dłonie to opłacalna inwestycja.Z pewnością się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim jestem zaskoczona ceną.Jak za taką pojemność to 7 zł za mydło antybakteryjne które dodatkowo nawilża dłonie to opłacalna inwestycja.Z pewnością się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bardzo ważne jest to, że nie wysusza i nawilża :) mam z tym duży problem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wysusza skóry - to coś dla moich suchych dłoni. A zapach jabłuszka uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydełko o zapachu zielonego jabłuszka od razu skradło by moje serce. :) Podoba mi się, że nie wysusza ono dłoni, bo czasem bywa, że te antybakteryjne właśnie w ten sposób działają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie że nie wysusza skóry bo to wg mnie jest najważniejsze i plusem jest, że ładnie pachnie. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie mydło w płynie jest wygodne w użyciu,te wydaje sie godne zaufania i dodatkowo nawilża

    OdpowiedzUsuń
  16. zapach jabluszka to ja uwielbiam a jeszcze w polaczeniu z czyms to musi byc piekny zapach fajnie sie pieni irozprowadza to dodatkowe plusy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi ciekawie. W moim domu kosmetyki z dozownikiem, za sprawą córci jakoś dziwnie szybko się kończą ;) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi ciekawie. W moim domu kosmetyki z dozownikiem, za sprawą córci jakoś dziwnie szybko się kończą ;) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię mydełka w płynie, wolę je bardziej od tych w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. brzmi zachęcająco, nie lubię mydeł kuedy wysuszają skore, bo ja czesto myje rece, wiec chetnie siegne po to mydelko

    OdpowiedzUsuń