niedziela, 11 października 2015

Lillys Jeverly Bransoletki z złotymi strzałkami - OPINIA

Zapraszam na opinię o bransoletka z złotymi strzałkami, jakie otrzymałam od Lolita Accessories.





Bransoletki otrzymałam w trzech kolorach – ciemno niebieskim, różowym i żółtym.

Zapięcie mają regulowane, co pozwala nosić je osobą o chudszej i grubszej ręce.


Składają się z pięciu dość cienkich rzemyków, na których nałożone jest 5 złotych strzałek. Całość prezentuje się ciekawie.


Bransoletki są bardzo solidne, nawet ciągnięcie dziecka nie spowodowało, że rzemyki się odkleiły od metalowej części. Nie rozrywają się, zapięcia się nie psują.

Według mnie bransoletki doskonale pasują, na co dzień i je polecam.






Zalety:
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Dostępne w różnych kolorach.
·      Doskonale nadoją się, na co dzień.
·      Regulowane zapięcie.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Lolita Accessories.

27 komentarzy:

  1. Oj to coś dla mnie bo synek uwielbia ciągnąć za biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądają, bardzo duzy plus w tym że solidne, miałam sporo takich co szybko urywały się

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy baqgdzo błyskotki więc to coś dla nas!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać ze solidnie zrobione :) uwielbiam takie bransoletki z regulacją

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać ze solidnie zrobione :) uwielbiam takie bransoletki z regulacją

    OdpowiedzUsuń
  6. Wikula moja zapewne podebrsla by mi taka blyskotke chyba ma to po mamusi:),ladnr kolorki i plus za regulacje bo wlasnie ja msm chudziutkie nadgarstki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam bransoletki,Wyglądają dość ciekawie i takie z pewnością nam posłużą do codziennego looku :) Regulacja długości to bez wątpienia ich atut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam bransoletki,Wyglądają dość ciekawie i takie z pewnością nam posłużą do codziennego looku :) Regulacja długości to bez wątpienia ich atut :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, kolorowe i z regulacją, do mojej chudej rączki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulacja jest ważna w końcu każda ma inny rozmiar nadgarstka i szkoda aby nie pasowały takie piękne bransoletki do nas :)

      Usuń
    2. Regulacja jest ważna w końcu każda ma inny rozmiar nadgarstka i szkoda aby nie pasowały takie piękne bransoletki do nas :)

      Usuń
  10. ładne kolorowe..mogłabym kupić komuś na prezent bo ja nie noszę takich ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)sliczne. a teraz rzemyki są modne :) co prawda ja się boje nosić bo przy małych dzieciach często myje ręce i bije się ze zafarbuje :( pamistam jak nosiłam rzemyk z imieniem na szyi i niestety pozostawiał slady :( ale to było ojj. Wiele lat temu. Teraz może rzemyki są fajniejsze i nie brudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dawno juz nic nie nosilam z bizuterii. Malutkie kolczyki i to jest szczyt. Lancuszki i bransoletki odpadaja. Choc nie pomyslalam o rzemykach. Moze to dobry pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  13. kobiety kochaja sie w biżuterii myślę że bransoletki ładnie prezentuja sie w rzeczywistości tak samo jak na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo rzadko noszę biżuterię. Ale może czs to zmienić... Wyglądają pięknie. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nie zaszkodzi wprowadzić bransoletki do noszenia nie tylko na szczególne okazje ale i do codziennego looku :)

      Usuń
    2. Z pewnością nie zaszkodzi wprowadzić bransoletki do noszenia nie tylko na szczególne okazje ale i do codziennego looku :)

      Usuń
  15. Urocza ozdóbka nadgarstka :) ładne kolorki i solidnie wykonane ,miłego noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie niebieski i strasznie mi sie podoba ta branzoletka Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne, ale osobiście nie przepadam za bransoletkami choć mam je całe mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie tak jak dla mnie bombowe połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawe, mmoze nodic kazda kobietka i ta mniejsza i ta starsza. A roznorodnosc kolorow to duzy plus, no i firma dobrze mi znana i lubiana za trwalisc produktow

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletki prezentują się pięknie idealne na Każdy dzień lub jakąś okazję

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne bransoletki! Dotąd głównie szukałem bransoletek na prezenty: Esclusiva.pl – modne bransoletki i jestem zadowolony, ale te też są całkiem całkiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo bardzo fajne, zwłaszcza dlatego, że są solidne :). No i oczywiście bardzo bardzo mi się podobają wizualnie :)!

    OdpowiedzUsuń