środa, 7 października 2015

Krebo Skarpetki dziewczęce z Krainą Lodu - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach dziewczęcych z Krainą Lodu, jakie otrzymałam od Krebo.





Skarpetki z Elzą z Krainy Lodu musiały się okazać hitem. Z jedną z ulubionych bohaterek, z pięknym wzorkiem wyglądają doskonale.

W dotyku bardzo miłe i delikatne.

Amelka mówi, że są wygodne, nie zsuwają się z nóżki, ściągacze nie uciskają, nie powodują pocenia się stopy oraz nie uwierają.


Jakość jest bardzo dobra, prane kilka razy w pralce nadal pozostają jak nowe. Nie mechacą się, nie rozciągają oraz nie stają się mniejsze niż wcześniej.

Moim zdaniem posiadają w sobie wszystkie cechy, aby stwierdzić, że to skarpetki doskonałe. Zdecydowanie polecam.








Zalety:
·      Śliczne.
·      Nie rozciągają się, nie kurczą.
·      Ściągacze nie uciskają.
·      Nie mechacą się.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10 






Serdecznie zapraszam na stronę Krebo oraz na FB.



 Skarpetki dziewczęce z Krainą Lodu znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Coś dla mojej siostrzenicy uwielbia Frozeen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, takie subtelne i delikatne, ale najważniejsze że nie uciskają nóżki i nie powoduja pocenia. To bardzo ważne. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i super że y\wygodne to najwazniejsze. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Wika nie jest na etapie tej bajki ale zapewne z przyjemnością z takich skarpet by się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super moja na pewno by chciała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. moja córa to by chyba oszalała ze szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Alcia uwielbia Frozen, skarpetki piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne wpadły by w oko mojej bratanicy, uwielbia wszelkie motywy ksiazniczek na czymkolwiek :D Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Super skarpetki z modną aplikacją.Wszystko z czasem się zużywa ale warto zainwestować w skarpetki by jednak dziecku posłużyły dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super skarpetki z modną aplikacją.Wszystko z czasem się zużywa ale warto zainwestować w skarpetki by jednak dziecku posłużyły dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, sama bym chciala takie mieć, ale zazwyczaj są do 36 rozmiaru :( moja siostra się śmieje, bo ma taki rozmiar nóżki i często kupuje takie zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladny wzor fakt teraz kraina lodu na topie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są a najbardziej mi sie to podoba w nich ze po paru praniach wygladaja tak samo :) bo nieraz jak mam to zaraz i do kosza :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama bym chetnie takie zalozyla. Nie cierpie skarpetek ktore uciskaja i ma sie pozniej takie slady od gumki odcisniete.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór ładnie dopasowany dla dziewczynki :) Amelce pewnie bardzo pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziecku poci sie stópka to skarpetki muszą być dobrej jakości,na tą Kraine Lodu jest teraz szał u dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam dziecka więc nie znam się na takich rzeczach, ale skarpetki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ważne, że nie mechaca się, u nas niestety już wiele skarpet wylądowalo w koszu, bo po 1 praniu zrobiły się okropne

    OdpowiedzUsuń
  19. ważne, że nie mechaca się, u nas niestety już wiele skarpet wylądowalo w koszu, bo po 1 praniu zrobiły się okropne

    OdpowiedzUsuń