wtorek, 27 października 2015

Krebo Skarpetki damskie folk - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach damskich FOLK, jakie otrzymałam od firmy Krebo.






Skarpetki są folkowe z klasycznym, kwiatowym motywem. Mnie ten wzór bardzo przypadł do gustu, mimo, że nie przepadam za kwiatkami na skarpetkach. Te jednak są inne niż wszystkie J.

W dotyku bardzo miłe, przyjemnie się je nosi. Są z bawełny czesanej, która zapewnia komfort przez cały dzień. Stopa nie poci się, a to ogromna zaleta dla mnie.

Doskonale się rozciągają, co gwarantuje świetne dopasowanie do kształtu nogi zarówno szczupłej jak i tej znacznie grubszej. Ściągacze nie uciskają a jednocześnie doskonale trzymają skarpetkę na swoim miejscu.

Jakościowo są doskonałe, nie mechacą się, ściągacze nie rozciągają się, nie stają się cienkie po kilku praniach.

Jednym słowem – doskonałe i zdecydowanie warte zakupu, tak, więc polecam.








Zalety:
·      Ładne.
·      Wygodne.
·      Stopa się nie poci.
·      Ściągacz nie uciska, a jednocześnie trzyma skarpetkę na miejscu.
·      Nie mechacą się.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Krebo oraz na FB.



Skarpetki damskie folk znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. lubie takie wzorki na skarpetkach :) jednokolorowe sa nudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię wzorzyste w końcu skarpetki jak dowiedziałam się w jednym z programów tv dużo o nas mówią :)

      Usuń
  2. Oj tak teraz ciężko o dobre skarpetki zawsze coś mają dodane i albo się poci stopa albo ściągają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jak się stopa poci a wiadomo,że taki zapach jest krępujący więc dobrej jakości skarpety to podstawa.

      Usuń
  3. Magdalena Potyrała27 października 2015 11:03

    Piękne fajny motyw kwiatowy, dobra jakość - super

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki z motywem kwiatów są na czasie, mało tego patrząc na nie w zimowy wieczór będziemy wspominać wiosnę i te piękne kwiaty ,które budzą się do życia :) .Podstawa to dobre samopoczucie w tych że o to skarpetkach,musza być milutkie i dobre gatunkowo....

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne a ja lubię wzorki kwiatki może mniej ale te są naprawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw cudny. Nie wie jak Wy, ale jakos wole stopki, Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stópki zazwyczaj noszę wiosną,latem i wczesną jesienią.Myślę,że ten model na zimniejszą porę jest w sam raz :)

      Usuń
  7. Piękne motyw kwiatowy, dobra jakość i noga nie poci sie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne skarpetki :) bardzo mi się podobają :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny folkowy motyw, rozweselą szarość nadchodzącej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Folkowe wzory są teraz bardzo modne nawet jak widać na skarpetkach :) Super,że zdały egzamin będę pamiętała gdzie zaglądać po nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie się prezentują są dobrej jakości i miło sie takie skarpetki nosi

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne :) teraz takie słowiańskie motywy są modne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladny wzor wygladaja fajnie i na takie nie na raz ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale sliczne jeju naprawde super wzor musze takie miec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są przecudne. cała reszta dla mnie nie ma znaczenia. Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny wzór i do tego solidne, kurcze aż sprawdzę czy mają większe rozmiary :)

    OdpowiedzUsuń