środa, 14 października 2015

Kosmetyki Bond Seria sensitive Pianka do golenia - OPINIA

Zapraszam na opinię o piance do golenia sensitive, jaką otrzymałam od firmy Bond.





Pianka tworzy gęstą i obfitą pianę, dzięki temu jest bardzo wydajna.

Po chwili od nałożenia zarost staje się miękki (zarówno męski jak i damski), a dzięki temu usuwanie go jest zdecydowanie prostsze.

Pianka jest sensitive, delikatna dla skóry. Nie powoduje wysuszania skóry, a wręcz delikatnie ją nawilża. 

Dzięki zawartości minerałów morskich łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia.

Mąż uważa, że pianka jest świetna, ja również, oboje polecamy J.










Zalety:
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Nie wysusza.
·      Wydajna.
·      Doskonale zmiękcza zarost.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Kosmetyki Bond oraz na FB.

24 komentarze:

  1. To fajnie u mnie mąż tylko pianek używa do golenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mężczyzna bardziej woli żele do golenia niż pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moj to lubi takie pianki :) super ze lagodzi podraznienia i nie wysusza a to wazne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super warto aby nasi mężczyźni przetestowali :) Najważniejsze,że jest wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super warto aby nasi mężczyźni przetestowali :) Najważniejsze,że jest wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Jacenty używa tylko i wyłącznie żelu do golenia nivea jest rewelacyjny ,wydajny ,dla niego niezastapiony.Natomiast gdyby miał przetestować piankę bonda na pewno by skorzystał z propozycji i podzieliłby się opinią.😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,że pianka Wam obojgu służy ;) ja też czasem podbieram piankę męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. My też używamy tylko pianki do golenia. Piszę my bo ja też podkradam mężowi jego piankę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt, nie kupowałam jeszcze takiej. Mąż nigdy nie miał przekonania do pianek, wolał żele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować i przetestować z pewnością nie zaszkodzi :)

      Usuń
    2. Spróbować i przetestować z pewnością nie zaszkodzi :)

      Usuń
  10. Mój mą niestety toleruje tylko żele, ale być możeskusi się na test bo brzmi zachecająco. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam od bonda pianki classic jest dobra zreszta jak pozostałe kosmetyki od nich

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie pianki które do tej pory z Bonda używał mój mąż były rewelacyjne jednak teraz woli bardziej żele do golenia. Pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Bond pamiętają jeszcze mojego tatę i wciąż są dobre i chętnie kupowane przez mężczyzn :)

      Usuń
    2. Kosmetyki Bond pamiętają jeszcze mojego tatę i wciąż są dobre i chętnie kupowane przez mężczyzn :)

      Usuń
  13. Uwielbiam takie kosmetyki, które mogę używać ja i męska część moich domowników. Tę piankę chętnie zakupię bo akurat aktualna nam się już skończyła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny,bardzo lubię męskie kosmetyki, nie tylko dlatego że kuszą zapachem, ale śmiem twierdzic że są trwalsze od kobiecych, a do tego każdy mężczyzna powinien o siebie dbać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam,że kosmetyki męskie są lepsze.Antyperspiranty zdecydowanie lepiej działają,może dlatego że mężczyźni bardziej się pocą i dlatego w ich kosmetykach są bardziej skoncentrowane składniki.

      Usuń
    2. Też to zauważyłam,że kosmetyki męskie są lepsze.Antyperspiranty zdecydowanie lepiej działają,może dlatego że mężczyźni bardziej się pocą i dlatego w ich kosmetykach są bardziej skoncentrowane składniki.

      Usuń
    3. Też to zauważyłam,że kosmetyki męskie są lepsze.Antyperspiranty zdecydowanie lepiej działają,może dlatego że mężczyźni bardziej się pocą i dlatego w ich kosmetykach są bardziej skoncentrowane składniki.

      Usuń
  15. maz ja ma i jest zadowolony ma delikatny zapach Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. o musze mezowi powiedziec zeby taka sobie kupil teraz, super ze nawilza i do tego delikatnie pachnie

    OdpowiedzUsuń