czwartek, 29 października 2015

Hummel sklep Skarpetki ADV. INDOOR LOW - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach ADV. INDOOR LOW, jakie otrzymałam od firmy HUMMEL.







Skarpetki są świetne, ale dla średniej grubości i szczupłej nogi. W przypadku nogi grubej nie zdadzą egzaminu, ponieważ będą uciskać.

Stopie jest wygodnie, nie krępują jej ruchów. Ściągacze są solidne, nie tracą elastyczności podczas używania czy prania.

Skarpetki sięgają do pół łydki, są grubsze, dość ciepłe. Świetnie zdają egzamin w chłodniejsze dni.

Jakość jest bardzo dobra, nie mechacą się, nie tracą na swej grubości.

U mnie zdały egzamin bardzo dobrze i polecam.





Zalety:
·      Wygodne.
·      Ciepłe.
·      Nie mechacą się.
·      Nie krępują ruchów.






Wady:
Nie zdadzą egzaminu przy grubszym podudziu.





Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Hummel sklep.


 Skarpetki ADV. INDOOR LOW znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. :)Fajne. lubię skarpetki czarne, aczkolwiek wiadomo, że takich nie założy się do garnituru, ale do jeansow byłby super :) Beara Anna Lewandowska

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne skarpetki :) wyglądają na solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają solidnie, byle tylko nie zostawiały tych zmechlaconych kulek po wewnętrznej stronie, później pełno w domy tych czarnych farfocli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też racja.Nikt chyba z nas nie lubi jak ściąga skarpetkę a między palcami ma pełno fafroci.

      Usuń
    2. To też racja.Nikt chyba z nas nie lubi jak ściąga skarpetkę a między palcami ma pełno fafroci.

      Usuń
  4. wyglądają świetnie szkoda że nie na każdą noge

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mz miałs kiedyś takie, przyznaję firma bardzo konkretna ,ale nie w każdym sklepie można je niestety dostać,czarne idealne do pracy,solidna jakość....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wspaniale tyle,że za jedną parę nie dałabym 25 zł.Wiem,że jakość to i cena można pomyśleć nad nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te skarpetki, dla mnie ważne ze są grubsze, czyli na teraz i na jeszcze ziemniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło i wygoda w tym okresie to piorytetowa sprawa.Doskonale posłużą nam na ten czas :)

      Usuń
    2. Ciepło i wygoda w tym okresie to piorytetowa sprawa.Doskonale posłużą nam na ten czas :)

      Usuń
  8. Niestety dobra jakość musi kosztować ale wydając mniejsze sumy i tak zapłacimy więcej bo po 3,4 użyciach zrobi się dziura na pięcie albo puści szew. Jestem jak najbardziej za

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy ten model skarpet pasowałby na moje stopy

    OdpowiedzUsuń
  10. o takie cieple to chetna jestem bo naleze do tych zmarzluchow a te sa fajne ladne jestem na tak Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakość przed wszystkim, nawet przy wyższej cenie

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze ze sa grube i solidne. Za dobrą jakosc trzeba niestety zapłacić. Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tu zawsze jest "ale".Nie ma porównania do tych kupowanych chociażby na bazarkach/budach a wiadomo,że jedna para nawet tych najlepszych to i tak za mało :)

      Usuń
    2. Właśnie tu zawsze jest "ale".Nie ma porównania do tych kupowanych chociażby na bazarkach/budach a wiadomo,że jedna para nawet tych najlepszych to i tak za mało :)

      Usuń
  13. Skarpetki prezentują się bardzo przyjemnie, no i cieszy fakt iż się nie mechacą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieplutkie akarpetki w chlodniejsze dni to niezbednik. Te jakos mnie nie przekonuja wizualnie, moze ze wzgledu na czarny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. no faktycznie jesli ktos ma grubsze łydki bedzie uciskac, ale poza tym sasolidne i wygodne

    OdpowiedzUsuń
  16. Sądze że bardzo fajne, mój mąż by polubił, lubi czarne wygodne!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne dla mojego męża do pracy a na pewno by go nie uciskaly na tych jego sarenkowych nóżkach hihi

    OdpowiedzUsuń
  18. o coś dla mojego męża, on lubi takie solidne skarpety

    OdpowiedzUsuń