sobota, 17 października 2015

Grante Sok z owoców pigwy Heven - OPINIA

Zapraszam na opinię o soku z owoców pigwy Heven, jaki otrzymałam od Grand.





Smak soku jest bardzo dobry, taki naturalny. Jest nie za słodki, a wręcz lekko kwaskowy. Doskonale gasi pragnienie w upalne dni.

Sok to 100% soku z pigwy, bez zbędnych dodatków. Jest bezpieczny dla dziecka, a dla mnie to duża zaleta.

Opakowanie to szklana dość szeroka butelka.

Dzieciom i mnie smakuje, zdrowy, bez dodatków, zdecydowanie polecam.








Zalety:
·      Smaczny.
·      100% soku z pigwy.
·      Zdrowy.
·      Doskonale gasi pragnienie.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę GRANTE.

26 komentarzy:

  1. sok z pigwy fajnie, tylko z począyku miałam głupie skojarzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sok z pigwy domowej roboty,ale dość rzadko spotykam to drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konfitura z pigwy domowej roboty z pewnością równie jest wyśmienita co taki soczek :)

      Usuń
    2. Konfitura z pigwy domowej roboty z pewnością równie jest wyśmienita co taki soczek :)

      Usuń
  3. Bardzo lubimy takie soki u mnie głównie babcia je robi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam okazji pić często czystego soku z pigwy.Z pewnością rewelacyjnie ten sok smakuje i dobra pigwa jest na przeziębienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pigwa uwielbiam choć rzadko mam okazaję ją pić

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy takiego nie pilam moze czas najwyzszy sprobowac i polubic

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pilam ale slyszalam ze jest dobry,podobno w zyciu trzeba wszystkiego sprobowac takze nic stracnego w dodatku 100 %.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Z pewnością warto skusić się i wypróbować soku z pigwy :)

      Usuń
    2. Z pewnością warto skusić się i wypróbować soku z pigwy :)

      Usuń
  9. ja też jeszcze nigdy nie piłam, muszę więc spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. za pigwą średnio przepadam spróbować tego soku jednak mi nie zaszkodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o soki to u mnie wiodą prym te naturalne. Powyższy bardzo mnie zainteresował zarówno pod względem swojego składu, jak i smakowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sok z pigwy, jest to mój absolutny hicior! Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, uwielbiam soki gdzie jest 100% owoców, chociaż te mają cenę powalającą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za jakość się płaci ale wiemy za to co pijemy :)

      Usuń
    2. Niestety za jakość się płaci ale wiemy za to co pijemy :)

      Usuń
  14. przyznam szczerze nie miałam styczności z pigwą

    OdpowiedzUsuń
  15. Pigwa -smak kojarzę głównie z herbat , ciekawa jestem soku, tym bardziej ze naturalny teraz tylko takie pijam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie piłam żadnego soku z pigwy

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie spróbowałabym takiego soku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piłam kiedyś nalewkę z pigwy hihi ale sok.. warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie jest on smaczny nawet malemu smakuje ipije go z checia niejest cierpki ale to moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  20. my lubimy soki grante, dlatego chetnie siegne po ten smak

    OdpowiedzUsuń