niedziela, 4 października 2015

EmiBach Opaska pin up - OPINIA

Zapraszam na opinię o opasce pin up, jaką otrzymałam od EmiBach.

 
(zdjęcie zrobione przez EmiBach)


Opaska jest podwójna, co powoduje, że idealnie nadaje się na ciepła jesień.

Jest dość szeroka (w porównaniu do tych, które posiadamy), jest to spora zaleta, ponieważ doskonale zakrywa uszka i nie zsuwa się z nich.




Wykonana jest z materiału w 100% bawełnianego, bardzo dobrej jakości. Nie mechaci się, nie rozciąga.

Uszyta solidnie, idealnie proste szwy, nitki nie puszczają.

Bardzo podoba mi się fakt, że można ją regulować. Wystarczy rozwiązać i ponownie zawiązać, aby zrobiła się większa lub mniejsza, tym sposobem posłuży dziecku nie jeden sezon.

Obie z Amelką jesteśmy zadowolone w 100% i polecamy.









Zalety:
·      Ładna.
·      Szeroka.
·      Możliwość regulacji.
·      Bawełniana.
·      Nie zsuwa się z głowy.
·      Zakrywa uszy.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  EmiBach.

21 komentarzy:

  1. ////piękne pastelowe kolory,bardzo na czasie,a córcia świetnie ją prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentuje.Idealna na wczesną jesień z pewnością posłuży Amelce nie tylko na jeden sezon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna opaska, i ładnie prezentuje sie na dziewczęcej główce, żywe kolorki w sam raz na jesienną szarugę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest....musiałabym sprawić taką córce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa z tym poszerzaniem dzieki temu bedzie rosla z dziewczynami ;)
    Agnieszka Golda

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest :)
    bardzo podobają mi się opaski pin up :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna a to, że można ją regulować to dla mnie dodatkowy plus

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że można regulować :) Przynajmniej rośnie z dzieckiem :)pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziewczeca. Sliczny wzor

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne kolory na jesienną słotę :) Monika P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczna i bardzo mi się ten materiał podoba juz od dawna szukam takiej dla córki. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda w niej twoja córka,ożywia jej twarz i ocena mówi sama za siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna, a Amelka wygląda prześlicznie i modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ladna i kolorowa pieknie wyglada na amelce glowie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. No piękna pinupowa opaska, wręcz idealna. Kiedyś spotkała mnie niemiła niespodzianka, zamówiłam opaskę pin up dla siostrzenicy, nie dość że wąska to jeszcze ja na swojej dorosłej glowie mogłam ją 2 razy owinąć. Teraz już będę wiedziała gdzie kupować :-) ta jest wyjątkowo kolorowa taka dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  16. No piękna pinupowa opaska, wręcz idealna. Kiedyś spotkała mnie niemiła niespodzianka, zamówiłam opaskę pin up dla siostrzenicy, nie dość że wąska to jeszcze ja na swojej dorosłej glowie mogłam ją 2 razy owinąć. Teraz już będę wiedziała gdzie kupować :-) ta jest wyjątkowo kolorowa taka dziewczęca

    OdpowiedzUsuń