poniedziałek, 5 października 2015

Eksperymentuj.pl Lampka światłowodowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o Lampce światłowodowej, jaką otrzymałam od Eksperymentuj.pl.




Lampka złożona jest ze światłowodów, są to cieniutkie plastikowe nitki, które świecą samymi końcówkami. Po zgaszeniu światła mamy cudowny efekt milionów malutkich, świecących punkcików, które wyglądają jak niebo w gwieździstą noc. Dodatkowo światła są diody LED. Po zgaszeniu światła lampka będzie świeciła setkami malutkich punkcików, które wyglądają jak gwiazdy na niebie.




W podstawie lampki znajdziemy świecące kamyczki. Ich światło się zmienia od błękitu przez czerwień, zieleń, (ale nie czystą, lecz z dodatkiem niebieskiego, czyli część kamyczków pozostaje niebieska, część zmienia się na zielone bądź czerwone), aż po granat.  Wspaniały efekt, od którego nie chce się oderwać oczu.


Lampka jest bardzo solidna, plastikowe nitki nie wypadają oraz nie przestają świecić.

Wspaniały efekt, gdy jest włączona i ładny wygląd wizualny sprawiają, że doskonale wygląda w każdy pomieszczeniu. Szczerze powiedziawszy włączona w łazience sprawia, że robi się romantycznie J.



Według mnie lampka światłowodowa ma wiele zalet i ani jednej wady, polecam.








Zalety:
·      Wspaniały efekt po zapaleniu w ciemnym pomieszczeniu.
·      Solidna.
·      Pasuje do każdego pomieszczenia.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Eksperymentuj.pl oraz na FB.


Lampkę światłowodową znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. ale fajna w zyciu takiej nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam kiedys podobna. Zmieniala kolory, ale byla frajda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podobną pamiętam była super, chyba trzeba taką zakupić!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super miałam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie mega,przyznaję że kiedyś w sklepach było więcej takich lampek,teraz troszkę mało wyboru..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy podobną, zmieniającą kolory, świetny efekt w ciemnościach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś taką i szczerze mowiąc jestem zdziwiona że jeszcze takowe są :) Ale to suuuper sprawa :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna, zawsze chciałam taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie lampki, kiedyś miałam taka obrotową do prądu, zmieniała kolory lecz te żyłki jej łamały się

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam siostra kiedys miała podobna jak była mała uwielbiałyśmy ta lampkę była mega super. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś pięknego. Sama bym taką chciała :) chyba muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam taką jakieś 10 lat temu :) a one nadal są w ofercie ! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie "zwykłe" można kupić na każdym straganie.Ta wydaje się solidna i daje super efekt w pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie "zwykłe" można kupić na każdym straganie.Ta wydaje się solidna i daje super efekt w pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magia :))) Ale by się Tosi podobała

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna ta lampka spotkalam sie z nimi i maja cos fajnego w sobie maja jakas magiczna moc mi sie podobaja ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie jestem fanem takich bibelotów owszem daje to efekt i dzieci sie cieszą,lampka jest fajna dla mnie może być ale nie musi

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś podobną, jednak dość szybko się popsuła :/

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam taką, chyba nawet u rodziców na strychu leży. Uwielbiałam ją i zawsze się głowiłam jak to się dzieje, że jedna żaróweczka daje tyle malych swiatlowodowych swiatelek

    OdpowiedzUsuń