poniedziałek, 26 października 2015

Eksperymentuj.pl Gniotek wodny - wąż - OPINIA

Zapraszam na opinię o gniotku wodnym wąż, jaki otrzymałam od Eksperymentuj.pl.




Przyznam szczerze, że nie byłam przekonana, co do gniotka, moje dzieci miały kilka i nie było nimi żadnego zainteresowania. Myliłam się, gniotek jest w ciągłym ruchu, a to, dlatego, że nie jest tak jak inne.

Pierwsza zaleta, a jednocześnie cecha sprawiająca, że moje dzieci chętnie po niego sięgają jest fakt, że gniotek ucieka z dłoni. Gdy trzymamy go pionowo, wyślizguje się z dłoni, co sprawia dzieciom niezwykłą frajdę i zachęca do dalszej zabawy.

W środku gniotka jest dziurka, w którą można wkładać palce z obu stron, przybliżać obrazki, próbować dotknąć palcem palca.

Gniotek zrobiony jest z bardzo solidnej gumy, a dzięki temu nie rozrywa się mimo mało delikatnej zabawy dziecka. Wypełniony jest wodą z brokatem, co zwiększa jego atrakcyjność, szczególnie, jeśli chodzi o dziewczynki.

Według mnie gniotek jest świetną zabawką od malucha (takiego, co nie wkłada już zabawek do buzi), po osobę dorosłą (świetnie zdaje egzamin, gdy mamy okropne nerwy, pozwala się wyżyć, wyciszyć, uspokoić). Zdecydowanie polecam.









Zalety:
·      Świetna zabawa dla dziecka.
·      Metoda uspokojenia dla dorosłego.
·      Solidny.
·      Brokat w środku.
·      Ucieka z dłoni.









Wady:
BRAK








Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Eksperymentuj.pl oraz na FB.


Gniotka wodnego - wąż znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. Ciekawa propozycja:) Takie "coś" innego dla dziecka nowe doświadczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam wcześniej takiej rzeczy więc to faktycznie ciekawy pomysł na urozmaicenie zabawy dla dzieci :)

      Usuń
    2. Nie widziałam wcześniej takiej rzeczy więc to faktycznie ciekawy pomysł na urozmaicenie zabawy dla dzieci :)

      Usuń
  2. pierwszy raz takie cos widze kiedys takie jajka byly w srodku maka czy cus fajnie ze dla doroslych tez metoda uspokojenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy o tym nie słyszałam, musi być super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super na ząbkowanie synka w sam raz bo gryzie zabawki

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, fajny, pierwszy raz widze coś w tym stylu i już mi się podoba :)
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo proszę nie sądziłam że takie cudeńka sa,zapewne gdy miala by to moja Wika w domy to sama bym podkradka na uspokojenie i relax po calym dniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo proszę nie sądziłam że takie cudeńka sa,zapewne gdy miala by to moja Wika w domy to sama bym podkradka na uspokojenie i relax po calym dniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gniotka na uspokojenie poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że taki to każdemu z nas od czasu do czasu przydałby się :)

      Usuń
    2. Myślę,że taki to każdemu z nas od czasu do czasu przydałby się :)

      Usuń
  9. Ale fajna zabawka, dzieciaki maja frajdę a mama wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie widziałam takiego gniotka.Fajny pomysł na zabawę dla dzieci i ważny fakt,że dla rodziców też będzie przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki niepozorny i tani a sprawia tyle frajdy dzieciakom

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ciekawe, pierwszy raz się spotykam z wodnym gnieciuchem. Bardzo pomysłowo. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsz raz słyszę o takim gniotku :) na pierwszy rzut oka wyglada jak poduszka do pływania na rączkę :D ale ciekawę :) mój mąż dostał na wieczór kawalerski taki cycek odstresujący, ale taki gniotek ma lepszy wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również ze zdjęcia nie odgadłabym co to jest.Cycek odstresujący też brzmi ciekawie ;)

      Usuń
    2. I ja również ze zdjęcia nie odgadłabym co to jest.Cycek odstresujący też brzmi ciekawie ;)

      Usuń
  14. mniam palce lizac takie maselko jest pyszne ewelina tkacy

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córka ostatnio odkryła gniotki, wylosowała z tej maszynki z kulkami za 2zł :) jest po prostu zachwycona. Może sprawie jej takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze przyznac ze jeszcze nie slyszalam o takim gniotku a wyglada ciekawie musze wyprobowac i kupic corci

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa dla dzieci. Jak zajmie odrobine dłużej niż 5 minut to jest warta każdych pieniedzy. MI też by sie przydała do rozładawania napięcia, dzieci potrafią podnieść ciśnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ale fajna zabawka, pierwszy raz coś takiego widzę i intryguje mnie że ucieka z rąk, musze popatrzeć może na mikołaja do prezentu synkowi dorzucę

    OdpowiedzUsuń