poniedziałek, 26 października 2015

BIO-KRAINA.pl Masło orzechowe czekoladowe 350g Primavika - OPINIA

Zapraszam na opinię o Maśle orzechowym czekoladowym 350g Primavika, jakie otrzymałam od sklepu BIO-KRAINA.pl.




Muszę się Wam przyznać, że dla mnie jest to nowość, jakoś tak się złożyło, że nigdy nie jadłam masła orzechowego. Słyszałam o nim wiele dobrego i teraz śmiało mogę się z tym zgodzić.

Smak ma pyszny, lekko słodki, ale nie mdły, doskonale czuć w nim smak zarówno orzechów jak i kakao. Doskonale komponuje się z pieczywem, naleśnikami, a także samo, gdy mamy ochotę na coś słodkiego.

Dobrze się rozsmarowuje i jest dość wydajne. Wystarczy cieniutka warstwa, aby pieczywo i naleśniki nabrały smaku masła orzechowego.

Masło jest bardzo cenne pod wieloma względami. W składzie zawiera orzechy arachidowe (zawierają rekordowe ilości witaminy B3 (niacyny) są źródłem jedno- i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika oraz składników mineralnych zwłaszcza potasu) oraz kakao o obniżonej zawartości tłuszczu. Zawiera także dużo białka, które jest jednym z najbardziej wartościowych białek roślinnych.

Pyszne, zawiera cenne składniki i wydajne. U mnie znikło w dość szybkim tempie, co znaczy, że wszyscy domownicy polecają J.









Zalety:
·      Pyszne.
·      Wydajne.
·      Zawiera dużo witaminy B3 oraz białko.
·      Doskonale komponuje się z pieczywem oraz z naleśnikami.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  BIO-KRAINA.pl oraz na FB.


Masło orzechowe czekoladowe 350g Primavika znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. słodkie kanapeczki na jesienną depresyjkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupilam bo mial smaka Ale chcialam slodkie a ono bylo slone :-/ a tym tutaj opisane jest slodkie i teraz wiem co kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle te po prostu orzechowe są słone. A jeżeli są juz jakieś smakowe (jak to kakaowe, albo bywają też czekoladowe, kokosowe itp.) to wtedy są na słodko.

      Usuń
  3. O ciekawe bo nie każde masło jest dobre trzeba zakupić i spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale musi być pyszne, my kupujemy zawsze krem czekoladowy ale masła orzechowego nigdy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada pysznie bedzie trzeba skosztowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory kupowałam tylko nutelle, jakoś nie miałam przekonania do innych tego typu kremów, ale może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od czasu do czasu lubię zjeść kanapeczki z masłem czekoladowym a w takim zestawieniu jeszcze nie miałam okazji.Aż zrobiłam się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie tylko na kanapki ale tak do wyjadania łyżką chyba najlepsze ;---) mało kiedy można znaleźć witaminy w takich produktach

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się w zupełności, u nas też wszystkim smakowało. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mamy kolejne potwierdzenie,że warto po to masło sięgnąć :)

      Usuń
    2. I mamy kolejne potwierdzenie,że warto po to masło sięgnąć :)

      Usuń
  10. powiem , że kosztowałam i w smaku nie jest zły,ale znam troszkę lepszy :) po prostu tu przez posmak orzechowy robi sie gorzki posmak, a ja za takim nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam palce lizac takie maselko jest pyszne ewelina tkacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością można wykorzystać je na wiele sposobów-jako dekoracje do muffinek,nadzienie do naleśników czy jako pastę do grzanek.Hm...niesamowita pycha :)

      Usuń
    2. Z pewnością można wykorzystać je na wiele sposobów-jako dekoracje do muffinek,nadzienie do naleśników czy jako pastę do grzanek.Hm...niesamowita pycha :)

      Usuń
  12. Az mi ślinka cieknie. Uwielbiam masła czekoladowe i orzechowe. Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam , chetnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie przepadam, ale to tutaj całkeim smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety tez jakos nigdy nie mialam okazji probowac masla orzechowego ale pp twojej opinii jestem pewna ze wkoncu musze je kupic

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwiebiamy takie słodkości. Znikają szybko - z gorfami, naleśnikami, chlebkiem i nieraz wprost łyżka do buzi :P

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię masła do nalesników, mój syn także lubi troszkę mieć słodkości na naleśniczku, tego masła nie jedliśmy więc chętnie wypróbujemy

    OdpowiedzUsuń