wtorek, 6 października 2015

Ami Hand Made Spodnie dresowe dla chłopica z obniżonym krokiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o spodniach dresowych dla chłopica z obniżonym krokiem, jakie otrzymałam od Ami Hand Made.



Spodenki nie są z cieniutkiego materiału, a to sprawia, że doskonale nadają się a obecną pogodę, u nas dość zmienną i nie za ciepłą.

W pasie znajdziemy zarówno gumkę jak i sznureczki. Gumka jest dość szeroka, solidna, nie uciska brzuszka, ale doskonale trzyma spodenki na miejscu, nie traci swoich właściwości w praniu. Sznureczki są podwójne, grube, solidne, dzięki nim można regulować szerokość pasa, co jest niezwykle przydatną rzeczą.


Spodenki są szare, z niebieskimi kieszonkami z przodu, ściągaczami na dole oraz sznureczkami, natomiast guziczki oraz miejsce na gumkę w pasie są żółte. Mnie osobiście połączenie tych trzech kolorów bardzo przypadło do gustu.



Bardzo podoba mi się fakt, że można bez obaw kupić je większe. Dzięki ściągaczom na nogawkach będą się ładnie marszczyć, a maluch pochodzi zdecydowanie dłużej.

Wizualnie są bardzo ładne, szerokie u góry, z obniżonym krokiem i węższymi nogawkami.





Spodenki są bardzo wygodne, nie krępują ruchów, można w nich biegać, skakać i robić wszystko to, na co tylko dziecko ma ochotę.

Jakość oraz wykonanie są na bardzo wysokim poziomie. Wszystko jest idealnie do siebie dopasowane, nie ma żadnych niedociągnięć, nitki nie puszczają, spodenki nie mechacą się. Prałam wielokrotnie w pralce i nadal wyglądają jak nowe.

Moim zdaniem są świetne i zdecydowanie warto w nie zainwestować.













Zalety:
·      Śliczne.
·      Solidne.
·      Doskonale uszyte.
·      Wygodne.
·      Można wziąść większe.
·      Regulacja pasa za pomocą sznureczków.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Ami Hand Made.

24 komentarze:

  1. Ale fajne :) juz widzę w nich synka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super i ten kolor świetny!!!! bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo modne porcięta :) fajna kolorystyka w sam raz dla Twojego smyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki bardzo ładne choć przyznam, że nie przypadła mi do gustu moda na obniżony stan. Ktoś kiedyś powiedział, że to są spodnie z miejscem na pieluchę i miał na myśli model dla dorosłych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie prezentują się. chociaz synkowi nie miałam okazji zakupć takich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne fajny materiał i miły w noszeniu,jeden minus jak dla mnie to za niski stan :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze,że ten obniżony krok za mną nie przemawia, ale pięknie się prezentują spodenki na synku :) kolorki bardzo żywe i dobrze,że mają gumeczkę i sznureczki. Coś dla szczuplejszych maluchów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ścigacz, jest ta źle sfotografowany, czy tak źle uszyty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany anonimowy jak masz odwagę się czepiać (nie jestem ideałem może ty owszem) miej odwagę się przedstawić :)

      Usuń
  9. Modne i o dziwo wygodne pomimo obniżonego kroku.Ciuszki szybko zużywają się,w spodnie to już chyba w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne a młody wygląda jak mały cwaniak :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolorek i w ogóle ładnie wyglądają i myślę, że dla dziewczynki też by się nadawały hehe Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne :)) Ojj a model doskonały :))

    OdpowiedzUsuń
  13. super spodnie pieknie prezentuja sie na ksawciu kolor ktory ja lubie ten niebieski jest cudny Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne sa. Nie wiem tylko czemu wydawalo.mi sie ze kieszenie beda z tylu. :) Z przyjemnoscia ubralabym je synkowi do przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie ten model spodni jest niewygodny,piszesz że są wygodne może zupełnie inaczej uszyte niż dla dorosłego ciekawe jak mój Miki by w nich wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda w nich twój synek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne, podobaja mi sie i zdecydowanie chce rakue dla synka

    OdpowiedzUsuń
  18. Przestrzegam przed zakupami u Ami Hand Made. Owszem szyje bardzo ładne rzeczy, ale jest nieterminowa i niepoważna wręcz. Od 5 maja czekam na przesyłkę (zamówienie opłacone), a ona unika kontaktu i jeśli już coś odpisuje, to jest to zbywanie i gra na czas. Wątpię, czy moje zamówienie na 90pln zostanie zrealizowane i przesłane. Zastanówcie się 2 razy zanim coś od niej kupicie.

    OdpowiedzUsuń