wtorek, 22 września 2015

Yakuzastore.pl - be yourself Leginsy LEB 446 - OPINIA

Zapraszam na opinię o Leginsach LEB 446, jakie otrzymałam od Yakuzastore.pl - be yourself.




Leginsy doskonale dopasowują się do ciała, co sprawia, że są bardzo wygodne.

Można je nosić z tuniką lub same do bluzki.

Gumka w pasie jest szeroka, sprawia to, że nie wbija się brzuch. Solidnie trzyma leginsy na miejscu. Podczas prania nie rozciąga się, nie traci swoich właściwości.

Leginsy są świetne jakościowo, nie mechacą się w praniu, nie rozciągają.

Według mnie są świetne i dlatego polecam je Wam.







Zalety:
·      Dobrze się dopasowują do ciała.
·      Szeroka gumka.
·      Nie rozciągają.
·      Nie mechacą się.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Yakuzastore.pl - be yourself oraz na FB.


Leginsy LEB 446 znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygodne leginsy i t-shirt to moje ulubione ubrania. Niestety leginsy często "niszczą się" po kilku praniach. Jeśli te nie to warto by je kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mojej chudzinki tylko leginsy.Do wszystkiego pasują i jak dla mnie sa niezawodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają super, i ważne źe się nie mechacą i nie royciągają!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie legginsy to podstawa,teraz zwłaszcza w ciąży są mega wygodne.Z chęcią się w nie zaopatrzę,mają fajny wzór i są przede wszystkim dobre jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,że się nie mechacą. Super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, a ja nie lubie legginsów, jakoś wole dresiaki. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE SWIETNE :) A GRAFIKA SUPER :d

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądają :) muszą być wygodne

    OdpowiedzUsuń
  10. ten model spodni jest teraz popularny wśród dziewczyn te są dobre jakościowo warto je mieć

    OdpowiedzUsuń
  11. uwilebiam leginsy :) dokładnie można je nosić do bluzeczki, choć ja z powodu bioderek uwielbiam tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladne i napewno wygodne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń