piątek, 25 września 2015

Wydawnictwo Kaktus „Książka pod Tytułem” Tom 1, 2 i 3 - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce „Książka pod Tytułem”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.


















Do testów otrzymałam trzy tomy i przyznam szczerze, że choć bardzo podobne do siebie, każdy z nich jest inny.

Książki są zdecydowanie kierowane do dzieci w wieku szkolnym. Znajdziemy w nich mnóstwo ciekawych, kreatywnych, a przede wszystkim śmiesznych zadań do wykonania. Amela z wielką ochotą zamyka się w pokoju i rysuje, koloruje, wycina, a przede wszystkim świetnie się bawi.

Zarówno mnie jak i Ameli bardzo się spodobał fakt, że mogła sama nadać tytuł książki, poczuć się jej autorem, kimś ważnym, dorosłym, mądrym.

Każdy tom jest gruby, a co za tym idzie daje wiele godzin zajęcia.


Książeczki nie są trudne, dziecko umiejące czytać bez problemu może z nich korzystać samo, a rodzice mieć chwilę wytchnienia lub możliwość posprzątania w ciszy J. Nadają się także, do wspólnej rodzinnej zabawy, do ciekawego spędzania czasu w większym gronie np. z koleżankami.

Nie polecam używania do ich wypełniania pisaków, ponieważ przebijają. Bardzo dobrze się pisze ołówkiem oraz kredkami.

Według mnie i córki, każdy z trzech tomów „Książki pod tytułem” jest genialny i warty bliskiego poznania.





Zalety:
·      Ciekawe.
·      Dużo kreatywnych, śmiesznych zadań.
·      Grube.
·      Bez problemu można po nich pisać ołówkiem i kredkami.
·      Dziecko może robić samo lub można wykonywać w większej grupie (z rodzicami, koleżankami itp.)








Wady:
Pisaki, flamastry przebijają.







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwo Kaktus oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. Dużo już słyszałam o tej książce, w środku wygląda super :)
    Na pewno ją kupię gdy córeczka będzie starsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda :) polecali ale teraz ją widzę

    OdpowiedzUsuń
  3. nie spotkałam się, ale ciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio ta książka w modzie,ale teraz dzięki Twoim zdjęciom dokładniej wiem jak wygląda i co zawiera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, można dowiedzieć się różnych ciekawostek oraz pokolorować

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już nie raz o tej serii książek.To naprawdę ciekawy sposób na zabicie nudy a wykonywanie zadań bardzo pobudza dziecko do działania.I świetnie,że udało Ci się zdobyć od razu 3 tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykład, jak zająć dziecko w ciekawy sposób na godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadza sie czytałem o tej książce nie raz,każda opinia pozytywna warto kupić taką dziecku

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem, lubię takie kreatywną naukę poprzez zabawę :D Tosia jeszcze za mała, ale warto wiedzieć,

    OdpowiedzUsuń
  10. niemialam okazij spotkac ich ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam e Empiku. szczerze? nie zachwyca mnie. ale to może dlatego że nie mam dzieci w tym wieku, jeden za stary drugi za młody :)

    OdpowiedzUsuń