poniedziałek, 28 września 2015

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Następcy. Pamiętnik Mal” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Następcy. Pamiętnik Mal”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




Pamiętnik otrzymała Amelka, ale i ja również go po części przeczytałam. Oczami dziecka to książka o zagubionej dziewczynce, która początkowo zła starająca się upodobnić do matki, później staje się zupełnie inna, dobra i pomocna. Ja ją widzę ciut inaczej, dla mnie to opowieść o porównywaniu, ocenianiu bez podstawnie (przecież, gdy rodzic jest zły dziecko nie musi być takie samo), odnajdowaniu własnej drogi.  

Pamiętnik jest bardzo ciekawie napisany, przyznam szczerze, że nie tylko Amelkę wciągnął, ja również przeczytałam go z ochotą nie z obowiązku.




Tekst jest zrozumiały, napisany pod młodego czytelnika, dziecko w wieku szkolny.




Na tyle znajdziemy puste kartki, na których właściciel może zapisać własne myśli, spostrzeżenia.

 Pamiętnik „zamykany” jest na gumkę, co według mojej córki, zdecydowanie go uatrakcyjnia.

Moim zdaniem jest to książka, którą z ochotą przeczyta nie jedna dziewczynka w wieku mojej córki bądź starsza (8+). Z swojej strony polecam.








Zalety:
·      Ciekawa.
·      Pokazująca ważne wartości (nie oceniaj innych itp.).
·      Język zrozumiały dla czytelnika 8+.
·      Puste kartki, na których można napisać np. własne spostrzeżenia.
·      „Zamykany” na gumkę.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „Następcy. Pamiętnik Mal” znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Super dla mojej chrześnicy by się nadał

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojej chrześnicy super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. SAMA Z CHĘCIĄ BYM PRZECZYTAŁA A PÓŹNIEJ ZOSTAWIŁĄ MOEJ CÓRCI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie "mądre" książki dla dzieci, które nie tylko są fajne do czytania ale też czegoś uczą

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna książka dla młodszych czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa pozycja książkowa dla dziewczynek w tym wieku.Rzeczywiście jest ona inna niż wszystkie i warto aby ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa pozycja książkowa dla dziewczynek w tym wieku.Rzeczywiście jest ona inna niż wszystkie i warto aby ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. o i mam pomysł na prezent gwiazdkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda niezwykle interesująco, fajnie, że powstają troszkę inne ksiażeczki dla dzieci :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ciekawie, ale moja Księżniczka jeszcze za mała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ważne żeby dziecko zachęcić do czytania a książka przykuwa uwagę młodego czytelnika jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jestem pod wrażeniem :) powiem szczerze, że fajna lektura dla dziewczynek mającego diabełka pod skrzydłami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny wyglad ksiazki zacheca zarowno rodzica jak i dziecko do czytania dodatkowe wolne kartki super moge zapisac swe mysli i porownac z dziecka beda tez pamiatka na lata Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda, za jakieś kilka lat może kupie Olisi bo teraz trochę za mała. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa :)
    Juz wiem co córcia dostanie przy najblizszej okazji :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń