niedziela, 13 września 2015

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 2” - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 2”, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.



Po pierwszej części komiksu Amelka z niecierpliwością czekała, a tom drugi. Kucyki Pony są przez nią uwielbiane, zresztą jak przez wiele dziewczynek.

Amelka chodzi do drugiej klasy, czyta płynnie i jak na razie lubi to robić. Komiks przeczytała jednorazowo, nie było szans na odłożenie książki przed ostatnią stroną. Co mnie rozśmieszyło, młoda była w stanie jeść obiad i czytać, a to jej się nigdy nie zdarzało. Czytała go już kilkakrotnie i z chęcią sięga po niego kolejny raz.


Ilustracje są piękne, w żywych kolorach co dodatkowo zachęcają do zapoznania się z treścią.



Tekst jest bardzo ciekawy, wciągający, zrozumiały dla dziecka.


Komiks Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 2 to komiks który polecamy każdej fance tych uroczych kucyków (tej nieumiejącej czytać również, tylko wtedy potrzeba kogoś czytającego do kompletu J ).




Zalety:
·      Wciągający.
·      Śliczne ilustracje.
·      Ciekawy, prosty tekst.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Egmont Polska oraz na Fb  Galaktyka Czytelnika.


Komiks pt.: ” Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 2” znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. super, ale dla dziewczynek trochę większych od mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ja juz zapomnialam ze komiksy istnieja a tu jeszcze taka tematyka Bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje si nie znam się na komiksach

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! córka jest zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja Ala jeszcze nie umie sama czytać ale z chęcią by posłuchała opowieści o swoich konikach

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bardzo mi się podoba ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ilustrowany :) widać dbałość o każdy szczegół

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam fakt,że Amelka nie mogła się oderwać od niego daje komiksowi najwyższą ocenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja córcia oszalałaby chyba na widok tego komiksu.Dodam iż wydawnictwo Egmont wydaje nie tylko komiksy dla dzieci,mój mąż ma setki kolekcji komiksów ale już w grubszej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kolorowe ilustracje, jak żywe :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. napewno musi byc super choc moj za maly na komiksy ale dla staszego w sam raz Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. może to wydawać się śmiesze, ale moja 25 letnia siostra uwielbia oglądać bajkę o kucykach :) muszę kupić jej taki komiks ,bo dlaa mnie wydaje się rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. komiks potrafi zaciekawic dziecko a to już dużo może poznawać przygody bohaterów nie tylko ogladajac bajkę w tv

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda Oli za mała na komiksy ale jak podrośnie to na pewno jej taki kupie bo uwielbia kucyki. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń