sobota, 19 września 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Kiełbasianka z szynką - OPINIA

Zapraszam na opinię o Kiełbasiance z szynką, jaką otrzymałam od sklepu Stek-Rol Sp. z o.o.





Kiełbasiankę pamiętam z dzieciństwa, później już nie znalazłam smaku choćby podobnego, aż do momentu aż nie poznałam sklepu Stek-Rol Sp. z o.o. Dla mnie to smak, który pamiętam z dawnych lat, gdy czekałam aż babcia skończy ją robić J.

Smak ma doskonały, jest lekko słona i lekko ostra, czyli dokładnie taka jak powinna być. Nie ma w niej tony tłuszczu czy białego smalcu, którego osobiście nie lubię, za to znajdziemy pyszne mięsko i galaretkę.

Kolejny plus dla mnie to fakt, że Kiełbasiankę można bez problemu rozsmarować.

Słoik zawiera 300 g, z takiej ilości zrobimy sporo kanapek.

Dla mnie smak z dzieciństwa, który z wielką ochotą polecam J.






Zalety:
·      Smak, który pamiętam z dzieciństwa.
·      Mało tłuszczu, białego smalcu.
·      Dużo mięska i pysznej galaretki.
·      Wystarcza na dość sporo kanapek.
·      Można bez problemu rozsmarować na pieczywie.









Wady:
BRAK










Moja ocena – 10\10









Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Magdalena Potyrała19 września 2015 14:03

    Coś dla mojego chłopa - znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubione jedzonko mojego taty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że obiad już w piekarniku bo smaka robisz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sMAKUJE TAK JAK WYGLĄDA,JEST MNIAMUŚNA :),POLECAM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, a ja nigdy nie próbowałam... Trzeba to nadrobić. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stek rol ma wiele pysznych wyrobów na chlebek i myślę,że ten słoik z kiełbasianką również będzie rarytasem dla mojego podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stek rol ma wiele pysznych wyrobów na chlebek i myślę,że ten słoik z kiełbasianką również będzie rarytasem dla mojego podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam,ale widzę,że warto to zmienić :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. maśz zawsze racje tez mi przypomina sie dziecinstwo ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kiedyś jedna kiełbasianka chyba była, ale ta również wygląda sympatycznie :) Warto skosztować i powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z dzieciństwa pamiętam tylko mielonki z konserw :) ale ten przysmak wydaje mi sie bardziej smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myśle że zasmakowała by mi kiełbasianka zresztą jak inne konserwy od tego producenta

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jadam mięsa więc się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie komentuję, nie jem, nie wiem, nie wypowiadam się :)

    OdpowiedzUsuń