niedziela, 13 września 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Golonka - OPINIA

Zapraszam na opinię o Golonce, jaką otrzymałam od Stek-Rol Sp. z o.o.




Uwielbiam golonkę, ale taką prawdziwą, robioną w domu. Te z słoika zawsze kojarzyły mi się z małą ilością mięsa, a z masą tłuszczu. Zmieniłam zdanie, ta jest idealna, dokładnie taka, jaką uwielbiam.

W słoiczku znajdziemy dużo mięska i pysznej galaretki oraz śladowe ilości tłuszczu w formie białego smalcu.

Smak ma pyszny, lekko słonawy, wyrazisty. Jest dobrze doprawiona, ale nie ostra.

Golonkę bez problemu można kroić na kanapki i starcza na ich sporą ilość.

Pyszności z słoika – tak w skrócie mogę opisać golonkę i zdecydowanie ją polecam.








Zalety:
·      Pyszna.
·      Mało tłuszczu.
·      Starcza na sporo kanapek.
·      Smak golonki a nie jej namiastka.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.    

16 komentarzy:

  1. oj narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez polecam Jest pyszna

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko aż zrobiłam się głodna super

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi pysznie smakować :) ale smaka narobiłaś Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję już czytać o tej goloneczce i faktycznie jest smaczna,nie ma żadnych chrząstek i zdecydowanie można zaufać temu producentowi takich pysznych wyrobów dla chlebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam przetworów mięsnych tej firmy,w tym golonkę,jest pyszna,soczysta i galaretka rozpływa się w ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram przedmówczynię :) Jest pycha! Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój to by jeszcze piwko do tego zapodał :) Wyglada smakowicie :) smacznego

    OdpowiedzUsuń
  9. mój mężuś uwielbia golonkę i jak poprzedniczki piwko i facet zadowolony :P

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam sie jest pyszna tylko za szybko znika z tego sloiczka ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię golonki :) Ogólnie nie jadam mięsa...

    OdpowiedzUsuń
  12. znam konserwy od stek rolu golonka pewnie bedzie tak dobra jak inne ich wyroby

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy z mężem ta golonke jest pyszna. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś ja nie przepadam za tego typu jedzeniem, ale cieszę się że tobie smakowało

    OdpowiedzUsuń