niedziela, 27 września 2015

Slow Village Krótkie spodenki w potworki - OPINIA

Zapraszam na opinię o krótkich spodenkach w potworki, jakie otrzymałam od Slow Village.


Spodenki są aż w 96% z bawełny, dla mnie to ogromny plus, ponieważ dzięki temu są delikatne dla skóry oraz przewiewne.

Z przodu spodenek znajdziemy biały materiał w potworki oraz sporą, czarną kieszonkę. Z tyłu są czarne, po prawej stronie posiadają kieszonkę z białego materiału w potworki. Zarówno mnie jak i synkowi takie połączenie się bardzo podoba.





Gumka w pasie jest dość szeroka, a dzięki temu nie uciska brzuszka jednocześnie trzymając spodenki na miejscu. Nie rozciąga się pod wpływem używania czy też prania.


Również w pasie znajdziemy sznureczki, które można wykorzystać na dwa sposoby. Pierwszy to zmniejszenie obwodu w pasie, drugi zostawienie ich luzem służą wtedy do ozdoby.

Spodenki są wysokiej, jakości, prane kilka razy w pralce nadal pozostają jak nowe. Materiał nie mechaci się, nie rozciągają się.

Uszyte są z niezwykłą starannością. Żadna nitka nie puściła, wszystko jest idealnie równe, ładnie z sobą połączone.

Synkowi jest w nich bardzo wygodnie, nie krępują ruchów. Doskonale nadają się po domu, na wyjście, na plac czy do przedszkola, są zdecydowanie uniwersalne. (zdjęcia w spodenka dodam w późniejszym terminie ponieważ młody choruje i nie chce współpracować, a nie chcę blokować opinii)

Według mnie są to spodenki idealne pod każdym względem. Zero wad, za to mnóstwo zalet, a więc z przyjemnością polecam.









Zalety:
·      Ładne.
·      Wygodne.
·      Nie mechacą się.
·      Nitki nie puszczają.
·      Uszyte z ogromną starannością.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Slow Village oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Z...fajne :) podobają mi się dla synka jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  2. Super krój i wzór też mega :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wizualnie i jakościowo.Będę pamiętała o nich na nowy sezon letni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł z tym połączeniem kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Wzór rewelacyjny i dobrze,że aż tyle bawełny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne :) akurat jesteśmy na etapie Potworowym hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są te potworki szkoda że wcześniej nie dałaś o nich znać tak trzeba czekać na kolejne lato by syn je założył

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakość i wygoda, śliczne porteczki! malutki pewnie bardzo lubi w nich hasać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @wietne, juz widze w nich mojego labuza

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu rewelacyjne spodenki :) aa materiał bomba

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie osobiscie wzor niepodoba ale to moje zdanie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladnie się prezentują i sądząc po guście mojej corci bo i jej by się spodovały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale urocze te spodenki! Widziałam, że Slow Village ma też swoje produkty dostępne na https://kids.showroom.pl/.

    OdpowiedzUsuń