sobota, 5 września 2015

SAME HITY Proszek Passion Gold Biel - OPINIA

Zapraszam na opinię o proszku Passion Gold Biel, jaki otrzymałam od sklepu samehity.

Passion Gold Biel
Zdjęcie z strony sklepu, niestety wyrzuciłam opakowanie i okazało się że zdjęcia nie mam, 

Przy mojej rozkosznej dwójce proszek ma nie lada wyzwanie. Zazwyczaj tylko te z wyższej półki cenowej dawały radę, a tu takie miłe zaskoczenie. Tani a skuteczny tak można o nim powiedzieć opisując w dwóch słowach.

Zacznę od skuteczności. Proszek poradził sobie z 99% wyzwań, przed jakimi stanął. Trawa, buraczki, piasek, ziemia i milion innych, codziennych plam schodziło z ubrań po pierwszym praniu (plamy świeże, dziś ubrudzone – dziś lub jutro prane). Jedynie, z czym sobie nie poradził to smar, ale na tą chwilę nic sobie z nim nie poradziło.

Proszek ma bardzo przyjemny, a jednocześnie dość delikatny zapach. Jest taki rześki, bardzo przyjemny. Na ubraniach wyczuwalny.

Używałam go do białego i jasnego prania, w obu przypadkach ubrania wyciągałam czyściutkie, pachnące i przyjemne w dotyku. Białe ubrania nie szarzeją, gdy go używam, natomiast jasne nie tracą koloru.

Kolejna dla mnie bardzo ważna sprawa to delikatność dla skóry. Młody niestety nie może używać większości proszków i co prawda mogę mu prać osobno, ale dzieci zazwyczaj same wkładają ubrania do pralki, a tym sposobem synka rzeczy lądują w nieodpowiednim praniu (jak mąż wstawia nigdy nie sprawdzi, co jest w prace). Ten proszek przetestował przez przypadek (nie będę Was zanudzać jak) i od tamtej pory piorę jego rzeczy w nim, ponieważ nie zaszkodził ani troszkę.

Delikatny dla skóry, bezlitosny dla plam, a do tego naprawdę tani. Śmiem stwierdzić, że znalazłam właśnie proszek doskonały i zdecydowanie go polecam J.









Zalety:
·      Bezlitosny dla plam.
·      Delikatny dla skóry, nie uczula.
·      Przyjemny, delikatny zapach.
·      Bardzo atrakcyjna cena.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę SAME HITY oraz na FB.


Proszek Passion Gold Biel znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska5 września 2015 11:08

    Warto spróbować ale osobiście wole płyny do prania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe Zajrzę tam na stronę na pewno

    OdpowiedzUsuń
  3. Super u nas też dwójka więc piorę prawie codziennie taki proszek musi być super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o takim proszku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam,ale przyznaję nazwa daje do myślenia.Kiedyś proszki były na tyle pachnące i skuteczne,że nie trzeba było używać żadnych odplamiaczy i płynów do płukania.Pranie było samo w sobie pachnące od proszku,a teraz nie dość że nie dopierają ubrań to jeszcze trzeba dodatkowo dodawać płyn do płukania tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki proszek by nam się przydał bo ostatnio poszukuję lepszego rozwiązania na plamy - mój stary proszek sobie z nimi nie radzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Tam gdzie dzieci tam mnóstwo prania.Jestem bardzo jego ciekawa i skoro skuteczny a tani to bez wątpienia go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem,co to znaczy dużo prać przy dziecku :) Super,że się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie widziałam takiego proszku, ale może rzeczywiście warto wypróbować skoro tani, a dobry.

    OdpowiedzUsuń
  10. po co wydawać kasę na markę a nie na proszek,warto spróbować skoro zachwalasz a prania niestety nie ubywa wrecz przeciwnie

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze ze sie sprawdzil chetnie po niego siegne ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie prania jest multum, mam 2 suszarki i jak pranie wyschnie robie kolejne.. powiem szczerze, czasem kupujemy proszki te reklamowane, ale od jakiegos czasu kupuje różne.. tańsze,, warto i ten wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że się sprawdził, ja natomiast używam kspsułek mniej reakcji alergicznych syn ma dlatego, chętnie dowiem się czy kapsułki też mają

    OdpowiedzUsuń
  14. ja co prawda wolę żel i kapsułki niz proszek ale poczytam o ich produktach chętnie. pozdrawiam Kasia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń