sobota, 19 września 2015

SAME HITY Passion Gold 750ml spray ułatwiającym prasowanie - OPINIA

Zapraszam na opinię o Passion Gold 750ml spray ułatwiającym prasowanie, jaki otrzymałam od sklepu SAME HITY.



Prasować nie cierpię, co nie jest tajemnicą, ale mam wrażenie, że jakby ciut mniej ostatnio. Co prawda prasowanie nie stało się moim ulubionym zajęciem, ale koszule, spódniczki z falbankami itp. rzeczy przestały być moją zmorą.

Spray działa na zasadzie, że na materiale tworzy się śliska warstw, po której żelazko dosłownie sunie, pozostawiając idealnie wyprasowany materiał.

Zapach zielonego jabłka śliczny, dość intensywny, pozostaje na ubraniach oraz unosi jakiś czas w całym pomieszczeniu, w jakim jest używany.

Spray mieści się w plastikowym opakowaniu z automizerem. Dzięki takiemu rozwiązaniu jest łatwy w użyciu.


Dla mnie to wspaniały produkt, który pozostanie ze mną na zawsze. Zdecydowanie polecam.









Zalety:
·      Zdecydowanie ułatwia pracowanie.
·      Wygodne opakowanie.
·      Śliczny, długotrwały zapach.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę SAME HITY oraz na FB.



Passion Gold 750ml spray ułatwiający prasowanie znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. A ja uwielbiam prasować ale ostatnio nie mam na to czasu a raczej synek mi nie pozwala a wieczorem sie już nie chce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo przydało by mi się takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... Mimo wszstko szkoda ze sie samo nie uprasuje ;) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to tak jak znajdę takie cudo co za mnie poprasuje na pewno się podzielę :)

      Usuń
  4. O prosze ja wlasnie nowa deskę do prasowania zakupilam bo mi pękła i takie cudo by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prasowanie to też niezbyt miła dla mnie przyjemność ale jak mus to mus.Z chęcią przetestuję lepiej ułatwiać sobie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prasowanie to też niezbyt miła dla mnie przyjemność ale jak mus to mus.Z chęcią przetestuję lepiej ułatwiać sobie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdalena Potyrała19 września 2015 22:34

    Wprost wymarzony do wszelkiego rodzaju koszul

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tym ale chętnie zakupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Samo się nie wyprasuje,ale przynajmniej pomaga :) Muszę się rozglądnąć za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj muszę spróbować, też nie cierpię prasować,ale ze względu na koszule męża muszę.. aaa zapomniałabym o ubrankach moich Skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie fajne rozwiazanie przy prasowaniu ja tam lubie prasowac niema problemu z tym ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie przepadam za prasowaniem taki pomocnik to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prasowanie to na szczęście działka żony no jak można ułatwić sobiie to zadanie to czemu w końcu po coś ten spray wymyślili

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o takim produkcie, że są ogólnie takie środki. Uwielbiam pani recenzję zawsze jakąś nowinkę znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka jestem tu się nie "paniuje" :) i bardzo się ciesze, że się podobają :)

      Usuń
  15. Mam takie tony prasowania, ze z chęcią przyjełabym takie ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. coś dla mnie, ostatnio odnoszę wrażenie że mam za lekkie żelazko a to rozwiązało by ten problem

    OdpowiedzUsuń