niedziela, 20 września 2015

Nicole Cosmetics PL Perfumy Męskie Nicole 700 - OPINIA

Zapraszam na opinię o perfumach męskich Nicole 700, jakie otrzymałam od firmy Nicole.




Najpierw trochę teorii, tak abyście mogli sobie wyobrazić zapach J.
Linia świeże.
wetiwer, yuzu, drzewo cedrowe, piżmo, drzewo sandałowe, szałwia, drzewo guaiac, kardamon

Według mnie najbardziej wyczuwalne jest drzewo cedrowe oraz piżmo. Takie połączenie zapachowe jest bardzo ładne, świeże, męskie. Podoba się zarówno mnie jak i mężowi, który ich używa.

Zapach utrzymuje się bardzo długo zarówno na ciele jak i na ubraniach. Na kurtce jest dobrze wyczuwalny po trzech dniach.

Są dość intensywne, ale nieprzeszkadzające, gdy mąż wchodzi do pomieszczenia zapach delikatnie się po nim rozprzestrzenia.

Ich wydajność jest bardzo duża. Wystarczy trzy razy popsikać na kurtkę, aby zapach pozostał na niej trzy dni, a więc opakowanie 30ml starczy na sporo czasu.

Opakowanie to nie duża, szklana butelka, która bardzo ładnie się prezentuje.


Zarówno mnie jak i mężowi w tych perfumach podoba się wszystko, a więc polecamy J.








Zalety:
·      Świerzy, przyjemny, długo utrzymujący się zapach.
·      Wydajne.
·      Mieszczą się w ładnej buteleczce.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Nicole Cosmetics PL oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. super :) wygląda jak damski :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To już wiem jakie będą prezenty na gwiazdkę

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam ich ale widzę, że są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie takie same jak damskich, ja już miałam dwa zapachy, teraz czekam na kolejny oczywiście damski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena Potyrała20 września 2015 15:01

    zapach długotrwały i przyjemny a opakowanie naprawdę przypomina damskie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam damskie zapachy w tych fiolkach ,a męski przeważnie wszystkie rewelacyjnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że mężowi zapach przydał do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością świetny jest to zapach i każdemu mężczyźnie i nam oczywiście przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piżmo <3 Uwielbiam :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach zapewne fajny ladne opakowanie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna woń :) tak jak poprzedniczki dla mnie piżmo to bomba bo sprawia, że perfumy są trwalsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Mały i wydajny , super, jak znalazł dla Mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie ładne i wyraziste zapach perfum na moim ciele myśle,że ten spodobałby mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że nie można wąchać na odległość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no szkoda że nie można wąchać :) na pewno ładne

    OdpowiedzUsuń