poniedziałek, 21 września 2015

Miśkolandia Miś Louis - OPINIA

Zapraszam na opinię o misiu Louisie, jakiego otrzymałam od Miśkolandii.




Louis to miś podróżnik. Dużo zwiedził, a więc zna historie z całego świata, z ochotą poznaje kolejne i dzieli się nimi z innymi. Louis uwielbia ruch, wycieczki i spacery. Gdy choroba zatrzymuje go w domu bierze mapę i podróżuje po niej paluszkiem.
To krótka charakterystyka misia, która z ochotą poznaliśmy z dziećmi, zanim z nami zamieszkał. Louis przybył do nas z Miśkolandii, został ożywiony magicznym serduszkiem i stał się najlepszym przyjacielem Ksawusia.




Miś ma długie, karmelowe futerko, na szyi bandankę, a jego głowę zdobi czapka z daszkiem. Jest bardzo milutki i mięciutki, co sprawia, że przyjemnie się do niego przytula oraz z nim śpi.


Louis posiada własną metryczkę oraz paszport, co sprawia, że staje się jeszcze bliższy dziecku, ma swoją historię, którą maluch z chęcią będzie opowiadał innym.







Miś nie jest do końca z szyty, co jest oczywiście celowe. W paczuszce otrzymałam satynowe serduszko, które syn nosił w kieszeni, a później włożył w miejsce na pleckach, a tata zaszył. Tym sposobem nasz miś „narodził się”.





Może wyda Wam się to śmieszne, ale ja uważam to za świetny pomysł. Amelka ma misia, która ma tyle lat, co ona i był z nią w każdej chwili, gdy był potrzebny, w łzach, smutku, w pierwszym dniu przedszkola, szkoły, gdy przeżywała smutki i radości. To on ją bronił w ciemną noc i może wkręcałam dziecku bajki, że miś żyje, ale dzięki temu miała poczucie bezpieczeństwa, a my rodzice nie zawsze możemy być obok. Teraz syn wkracza w świat gdzie nie zawsze będę, obok ale będzie Louis, który da mu poczucie bezpieczeństwa, odwagę i sprawi, że cząstka domu zawsze będzie przy nim.






Miś jest wspaniały, a dodatki, jakie są do niego dołączone sprawiają, nie jest tylko zwykłą maskotką, ma swoją historię, która dale tworzy się z udziałem dziecka. Zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Posiada swoją historię.
·      Śliczny.
·      Mięciutki i milutki.
·      Ma metryczkę i paszport.
·      Wspaniały przyjaciel dla każdego malca.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Miśkolandia oraz na FB.


Misia Louisa znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Ale super :) Świetny pomysł z tą metryczką i paszportem :) Prawdziwy członek rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) u mnie dzieciaki nie mają ulubionych zabawek do spania. Co rprawda córcia ma sówkę i musi leżeć gdzies obok ale zapoomina szybko :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Ale rewelacja,czego teraz nie wymyślą.Jak dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rozwiązanie, miś który "rodzi się" u nas i od tej pory jest przyjacielem dziecka, wiernym towarzyszem i przytulanką na noc. Jak dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewelacja !! Z chęcią zaopatrzę synka w takiego cudaśnego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie misie tworzą niezwykłą magię są inne niż te typowe z półek sklepowych.Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każde dziecko powinno mieć takiego misia, ja swojego mam w domu nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miś w którego dziecko samo może tchnąć życie! Wspaniały pomysł. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. miś jak miś jednak niezwykły i do tego metryka idealny na prezent,każde dziecko go pokocha

    OdpowiedzUsuń
  10. miś najlepszy przyjaciel :) proszę się nie śmiac, ale i ja mam swojego ulubionego Jacusia -misia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ten mis widac ze niejeden by go pokochal ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny. Paszport mnie rozwalil :)

    OdpowiedzUsuń