piątek, 11 września 2015

Lolita Accessories Bransoletki duże pierścienie - OPINIA

Zapraszam na opinię o bransoletkach duże pierścienie, jakie otrzymałam od Lolita Accessories.


Do testów otrzymałam dwie bransoletki, w kolorze złotym i srebrnym. Obie przypadły mi do gustu.

Odpięcie i zapięcie bransoletki jest zupełnie inne niż dotąd mi znane. Przyznam się Wam, że chwilę mi zajęło zanim rozpracowałam zapięcie. Uważam, że takie rozwiązanie jest dużą zaletą, nie ma szans, aby samo się odpięło.



Bransoletka jest uniwersalna, czyli dobrze komponuje się z każdym strojem i takim, na co dzień i takim na wyjście.

Jakość jest doskonała, pierścienie nie odpadają, zapięcie się nie psuje.

Na ręce prezentują się ładnie, są lekko luźne, nie „latają” po całej i zsuwają się z niej.

Kolor nie z chodzi, nawet podczas czyszczenia (specjalną, delikatną szczotką z miękkiego włosia).

Osobiście uważam, że są warte polecenia, więc Wam polecam J.






Zalety:
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Ciekawe zapięcie.
·      Nie „latają” po dłoni i nie zsuwają się z niej.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Lolita Accessories.

16 komentarzy:

  1. Super uwielbiam błyskotki do tego w kolorze złotym to muszą być piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują :) Są solidnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te błyskotki, my kobiety je uwielbiamy. Fajny pomysł z tym zapięciem, przyznam, że jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. może się skuszę akurat u mnie bransoletek brak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super są, mam kilka różności z tej firmy i solidność to ich atut

    OdpowiedzUsuń
  6. Są takie... eleganckie. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają ciekawie jeszcze takich dużych nie mam w swojej szkatułce.Ładne i praktyczne tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają ciekawie jeszcze takich dużych nie mam w swojej szkatułce.Ładne i praktyczne tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. eleganckie,sprawdza się na niejedną okazję kobietki kochają sie w takich świecidełkach

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna jest branzoletka super zapiecie widac ze nielatwo zgubic ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe zapinanie :) ja co prawda gustuje na codzień w bardziej skromnej biżuterii, ale na większe wyjścia jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń