czwartek, 10 września 2015

Kociołek Smaków Pomidory z czosnkiem i bazylią - OPINIA

Zapraszam na opinię o pomidorach z czosnkiem i bazylią, jakie otrzymałam od sklepu Kociołek Smaków.


Przyprawy używam do dwóch rzeczy. Pierwsza z nich to sałatka wielowarzywna, czyli co mam w lodówce to kroję, posypuję przyprawą, dodaje łyżkę oliwy i gotowe. Druga to sos do spaghetti, przyznam się, że ostatnio dodałam do takiego z torebki i otrzymałam zupełnie inny, wspaniały smak.

Przyprawa to pomidor suszony, czosnek grys, bazylia i tyle, bez zbędnych ulepszaczy smaku. Jest, więc zdrowa i bezpieczna dla dzieci.

Opakowanie nie jest praktyczne, nie można go ponownie zamknąć, ale wystarczy przesypać i problemu nie ma. Mnie osobiście zależy na zawartości nie na opakowaniu.

Zapach jest wspaniały, intensywny, nachodzi nim potrawa a także całe mieszkanie podczas gotowania. Najlepiej wyczuwalna jest bazylia.

Przyprawę znajdziemy w wielu wariantach wagowych, a więc każdy może kupić ilość odpowiednią dla siebie.


Zdrowa, smaczna, praktyczna – dla mnie idealna i wam polecam.










Zalety:
·      Aromatyczna.
·      Doskonała do sałatek oraz sosu do spaghetti.
·      Bez zbędnych dodatków.
·      Zdrowa.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Kociołek Smaków oraz na FB.


Pomidory z czosnkiem i bazylią znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Nie widziałam przyznam się nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie suszone warzywa, w przeciwieństwie do tych mrożonych zachowują przepiękny aromat. Muszę poszukać produktów tej firmy na półkach w markecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam nigdzie takiej mieszanki,ale warta spróbowania jest z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :) ciekawa mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z naszych ulubionych! Takich mieszanek mamy w ofercie kilka. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie połączenie i zawsze robię ze świeżych produktów plus ser mozarella,mniam,mniam.Nie widziałam jeszcze w takiej edycji,zapewne jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o takiej mieszance :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę ale ja uwielbiam pomidory i bazylie musi być super

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego zestawu przypraw jeszcze nie miałam okazji wypróbować.Brzmi niezwykle kusząco i z chęcią wypróbuję w szczególności do spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego zestawu przypraw jeszcze nie miałam okazji wypróbować.Brzmi niezwykle kusząco i z chęcią wypróbuję w szczególności do spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomidory i czosnek brzmi smakowicie chyba bym uzywala wszedzie gdzie sie da zwlaszcza do makaronow Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem za :) przyprawy nie tylko dodawają walorów smakowych naszym potrawom ale i odchudzają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo i ja o nich nie wiedziałam, koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. O, nigdzie nie widziałam... Wyglądają całkiem niezle. A czy są w mniejszych paczkach? Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  15. myśle że przypawa przypadla by mi do gustu i to jako dodatek do różnych potraw

    OdpowiedzUsuń
  16. no i ja nie używam suszonych pomidorów :)

    OdpowiedzUsuń