środa, 23 września 2015

Knittex Skarpetki damskie wzorzyste Socks 003 - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach damskich wzorzystych Socks 003, jakie otrzymałam od firmy Knittex.




Otrzymałam je w kolorze dune, który przypadł mi do gustu.


Skarpetki są w kropeczki, zakończone gumeczką z koronką. Bardzo ładnie się prezentują i to do każdego wzoru.



Są bardzo wygodne, podczas wysokich temperatur nie powodują pocenia stopy czy jej odparzenia. Dla mnie to spory atut.

Bardzo spodobała mi się ich delikatność a jednocześnie trwałość. Po pięciu praniach w pralce (w specjalnym woreczku do prania tego typu rzeczy) nadal wyglądają jak nowe, nie porozciągały się, nie zmechaciły, nie posiadają oczek czy dziur J.


Ładne a przede wszystkim solidne, z swojej strony polecam.











Zalety:
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Można prać w pralce.
·      Nie powodują pocenia stopy nawet podczas dużych upałów.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Knittex oraz na FB.


Skarpetki damskie wzorzyste Socks 003 znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. śliczne i już się przydadzą na jesienne chłody

    OdpowiedzUsuń
  2. super, właśnie teraz sezon na skarpetki, przydałyby się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygarnęłabym czarne i brązowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne i widać, że solidnie wykonane, niech sie dobrze noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentują :) Muszą być bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarpetki wyglądają świetnie,takich jeszcze nie mam w swojej kolekcji to czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki wyglądają świetnie,takich jeszcze nie mam w swojej kolekcji to czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skarpety czy damskie czy meskie muszą być dobrej jakości te przeszły twoje testy i to jest najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. samo nie pocenie do mnie przemawia :) wzór śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne i napewno praktyczne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem przekonana do skarpet we wzorki. Wole gladkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń