wtorek, 8 września 2015

Knittex Rajstopy Sweety - OPINIA

Zapraszam na opinię o rajstopach dziecięcych Sweety, jakie otrzymałam od firmy Knittex.





Rajstopki są śliczne, bardzo eleganckie. Doskonale nadają się na uroczystości wszelkiego typu. Dodają uroku do każdego stroju.

Amelka miała je na sobie m.in. na rozpoczęciu roku szkolnego, gdy na dworze była bardzo wysoka temperatura. Nie było jej gorąco, nie spowodowały odparzenia czy otarcia, a inne często tak.

Jakościowo są bardzo dobre. Prane w pralce kilka razy nie zszarzały (mam takie, co mimo odpowiedniego proszku po 1 praniu były szare), nie zmechaciły się, nie porozciągały i co najważniejsze nie są dziurawe, a każda matka wie jak dzieci są delikatne podczas zakładania oraz chodzenia w nich.

Moim zdaniem są śliczne i bardzo dobrej jakości, zdecydowanie polecam.






Zalety:
·      Śliczne.
·      Solidnie – nie mechacą się, nie powstają dziury przy pierwszym użyciu, nie rozciągają się.
·      Eleganckie, doskonale sprawdzają się do stroju wyjściowego.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Knittex oraz na FB.



Rajstopy Sweety znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Majaw i ładne i bardzo dobre jakościowo rajstopy To trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska8 września 2015 08:01

    Oj tak dobre rajstopki szczególnie dla małych dziewczynek to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam córci ostatnio rajstopki Knittex w Biedronce białe w granatowe gwiazdki grubsze bo 40 den ale również piękne i trwałe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentują :) Uwielbiałam rajstopki w serduszka jak byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i pięknie wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w odcieniu różu rajstopki tej właśnie firmy,jak dla mnie super i trzeba przyznać wytrzymałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajstop ci u nas zawsze mało, teraz wiemy jakie wybierać :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladaja uroczo. Szkoda ze za czasow mojego dziecinstwa takich nie bylo - rajstopy to maja trauma .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rajstopki,muszę przekazać info mojej bratowej bo co chwilę kupuje rajstopy córce.Z pewnością znajdzie w ofercie sklepu odpowiednie dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądaja i najważniejsze,ze solidne,dzieci nie uważają na to co robia i dziura w rajstopach gotowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Też takie miałam jak byłam mała, pamiętam dokładnie mama kupiła mi takie same w pierwszej klasie podstawówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne sa ladnie wygladaja na nodze corki czekam na jakies dla synka Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. tak są sweet :D coś dla mojej Księżniczki, a te serduszka takie subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. firmy nie znam ale widać że są wysokiej jakości i pięknie wyglądają na nodze

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne choc dla mojej olisi sie nie nadadza 3 minuty i było by po nich :) pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń