wtorek, 1 września 2015

Knittex Rajstopy damskie Sparkle - OPINIA

Zapraszam na opinię o rajstopach Sparkle, jakie otrzymałam od firmy Knittex.




Rajstopy wykonane są z przędzy oplatanej typu elastan z dodatkiem lurexu, co sprawia, że są wytrzymałe. Nie wiem jak wy, ale u mnie większość rajstop jest na jeden raz, robią się oczka, mechacą się lub rozciągają brzydko wyglądając. Te takie nie są, byłam w nich 5 razy i nie poszło ani jedno oczko, nie ma zmechaceń i nadal idealnie przylegają do ciała.

Wizualnie są bardzo ciekawe. Grochy wyglądają elegancko i sprawiają, że nadają się do każdej kreacji i takiej, na co dzień i takiej wyjściowej.


Jestem z nich bardzo zadowolona i polecam je każdej kobiecie J.












Zalety:
·      Solidne.
·      Nie rozciągają się.
·      Nie mechacą się.
·      Pasują do stroju, na co dzień i do odświętnego.

                                     





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Knittex oraz na FB.


Rajstopy Sparkle znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska1 września 2015 09:37

    Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena Potyrała1 września 2015 12:10

    Ja ostatnio kupiłam dla córci rajstopki knittex wyglądają na solidne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej marce, ale jak są solidne to chyba sobie jakieś kupie, bo u mnie też każde rajstopy są na jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopki wyglądają bosko.Nadają się idealnie do małej czarnej :) Będę o nich pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna opinia niemialam okazij miec ich ale widze ze warto bo sa wytrzxmale mega Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutkie :) i powiem szczerze, że od jakiegoś czasu gustuje tylko w rajstopach bądź pończochach ze wzorkami

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko co w grochy ostatnio na czasie to i rajstopy też widzę,ze są...ocena 10 to muszą być świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaaka noga :) Piękne rajstopki :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzór nie mój, ale oferta firmy może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale super kropeczki Mi się mega podobają Knitex uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm ale ciekawy wzor, musze tak zajrzec koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie rajstopy choć ostatnio ciężko znaleźć trwałe i wzorzyste. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne :) przypominają mi się czasy jak byłam mała i były takie kropeczkowe we wszystkich kolorach :) ja miałam turkusowe, ale byłam dumna hahaha

    OdpowiedzUsuń