niedziela, 6 września 2015

Kemuri Podkładka pod mysz Sznaucer - OPINIA

Zapraszam na opinię o podkładce pod mysz Sznaucer, jaką otrzymałam od firmy Kemuri.



Podkładka strasznie podoba mi się wizualnie. Uroczy piesek na białym tle wygląda świetnie J.


Jeśli chodzi, o jakość moim zdaniem jest świetna. Podkładki używam już jakiś czas i nadal pozostaje jak nowa, a nie obchodzę się z nią jak z jajkiem.

Główną zaletą dla mnie jest fakt, że górna część nie odkleja się od gąbki. Koleją jest „nieuszkadzanie” się grafiki podczas mycia gąbką. Ostatnią, na jaką chciałabym zwrócić uwagę to grubość gąbki, osobiście nie lubię podkładek płaskich całkowicie, ponieważ „uciekają mi”, ta jest grubsza i pozostaje dokładnie w tym miejscu, w którym zostaje położona.


U mnie zdała egzamin na 6. Posiad wszystkie cechy, których ja szukam w podkładce idealnej i dlatego z przyjemnością ją polecam.






Zalety:
·      Śliczna.
·      Nie „płaska”.
·      Góra nie odkleja się od gąbki.
·      Grafika nie zmazuje się podczas mycia.









Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kemuri oraz na FB.


Podkładkę pod mysz Sznaucer znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska6 września 2015 09:51

    Dobra podkładka to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja dawno nie używałam myszki :) mam laptopa i używam jedynie pada :) ale podkładka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bez myszki nie umiem mimo, że też tylko laptopa używam :)

      Usuń
  3. Piesio przesłodki. A podkładka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładka świetna,sądzę że gdybym ją miała,to córcia nie dałaby mi dojść do laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje wizualizacyjnie i do tego jest sprawdzona i świetnie,że nic się z nią nie dzieje z biegiem użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje wizualizacyjnie i do tego jest sprawdzona i świetnie,że nic się z nią nie dzieje z biegiem użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna podkładka, taka kolorowa i żywa, nawet w deszczowe dni będzie poprawiała nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie Ja np uzywam myszki nawet jak jest pad

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem przyzwoicie, szkoda że nie używam mychy :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  10. rozgladam sie za nową podkładką ostatnio mój mały chciał sobie ją wziąć na przekąske,skoro polecasz to skusze sie na tą

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się, zamiast podkładki mam kartkę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. calkiem ladna podkladka Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. fajniutka :) co prawda ja piszę na laptopie i nie używam myszki,ale podeślę link siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo coś dla mnie, ja niestety też bez myszki nie potrafię funkcjonować, przydałaby mi się taka podkładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna, choc my juz mamy swoją z innej firmy ale tez fajna. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń