poniedziałek, 14 września 2015

Jemy Wołowinia w sosie śmietanowym oraz ryż z limonką i kolendrą - OPINIA

Zapraszam na opinię o Wołowinie w sosie śmietanowym oraz ryżu z limonką i kolendrą, jakie otrzymałam od sklepu Jemy.






Najpierw Wam powiem, czego to danie nie zawiera J. Jest to posiłek bezglutenowy, bez substancji dodatkowych, bez sztucznych aromatów i barwników, czyli bez tego wszystkiego, co większość dań gotowych zawiera i co jest zbędne. Dzięki prostemu, bez chemii składowi wiem, że posiłek jest zdrowy i bezpieczny.

W dwóch opakowaniach znajdziemy wszystko, co potrzeba, aby w dziesięć minut mieć gotowy obiad, doskonały pomysł, gdy nie mamy czasu, mamy niezapowiedzianych gości czy po prostu lenia, który każdemu czasem się zdarza J.

Porcja jest dość duża, spokojnie najedzą się dwie osoby. Danie zawiera sporą ilość mięsa, w dość dużych kawałkach, co mi się osobiście bardzo podoba.


Smak bardzo dobry. Ryż z limonką i z kolendrą jadłam pierwszy raz i bardzo mi posmakował. Połączenie go z wołowiną i sosem śmietanowym tworzy delikatne, smaczne danie.


Zdrowe, smaczne i szybkie, według mnie danie idealne i zdecydowanie warte polecenia.










Zalety:
·      Bez chemii.
·      Zdrowe.
·      Smaczne.
·      Szybkie.
·      Bezpieczne, bez obaw można podać dzieciom, ponieważ zawiera skład jak domowe.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Jemy oraz na FB.

Wołowinę w sosie śmietanowym znajdziecie TU.

Ryż z limonką i kolendrą znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Juz się głodna zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i juz cos "na szybko" jest gotowe do zjedzenia :) zawsze trzeba miec cos podobnego od wypadku :P
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada apetycznie no i plus za brak zbędnej chemii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda smacznie, szybkie jedzenie a do tego zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda nieźle aż zgłodniałam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Aż ślinka cieknie ;) Super,zdrowsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zgłodniałam,no to kochana smaka mi narobiłaś,ach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa takie połączenia smaków.Brzmi ciekawie a zapewne jeszcze lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa takie połączenia smaków.Brzmi ciekawie a zapewne jeszcze lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe połączenie. Az zgłodniałam. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no :( ja jestem własnie po kolacji a tu takie rarytas-ki .. aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cos na szybko do jedzenia ale jakos to do mnie nieprzemawia moze i dobre ale chyba nie dla mnie jednak niema to jak samemu upichcić Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tego typu daniach, ale wygląda naprawdę apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. myśle że zasmakuje mi taki zestaw i sprawdzi się jako obiad w pracy skoro to ekspresowe danie

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm ale mi smaku Aniu narobiłaś. Pozdrawiam Kasa Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam....aż zglodniałam smak super palce lizać

    OdpowiedzUsuń